همایش «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» در دانشکدۀ اقتصاد برگزار می شود

۱۰ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۳۶۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۲۸۰
همایش «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» 29 و 30 بهمن ماه در سالن کنفرانس دانشکدۀ اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
همایش «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» در دانشکدۀ اقتصاد برگزار می شود

با توجه به اهمیت مسئلۀ اقتصاد مقاومتی و لزوم مشارکت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در این امر، همایشی تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» با محوریت دانشگاه علامه طباطبائی و با مشارکت 13 دانشگاه برتر کشور در نیمۀ اول اسفند 1396 برگزار می شود. قبل از برگزاری این همایش سراسری در دانشگاه علامه طباطبائی، سه دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی، مدیریت و حسابداری و علوم اجتماعی به همراه دانشکدۀ اقتصاد به صورت جداگانه همایش‌های همسویی در این زمینه برگزار می کنند.

در همین راستا قبل از برگزاری همایش سراسری 13 دانشگاه برتر در اسفند 1396 در دانشگاه علامه طباطبائی، همایش «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» در دانشکدۀ اقتصاد در تاریخ 29 و 30 بهمن ماه برگزار می شود. از جمله محورهای این همایش می توان به بهره وری و رونق اقتصادی، موانع و چالش های حرکت در جهت سامان دهی نظام نوآوری ملی و اقتصاد دانش بنیان، چالش های تخصیص و توزیع سهم بری عوامل تولید در زنجیرۀ تولید در سطح بنگاه، بخش و کلان کشور، راه کارهای توسعۀ کارآفرینی در اقتصاد کشور، نفت، درآمدهای نفتی و حمایت از تولید ملی و... اشاره کرد.

علاقه مندان جهت ثبت نام در این همایش می توانند مشخصات خود را به Resilienceconomics@atu.ac.ir ارسال کنند.


نظر شما :