شرکت رسانه‌های کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد در دهمین جشنوارۀ وب و موبایل ایران

۲۵ دی ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۲۴۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۱۴۳۰۰
دهمین جشنواره وب و موبایل ایران با حضور وب گاه های فعال کشور و شرکت رسانه های پیوسته دانشگاه علامه طباطبائی در حال برگزاری است.
شرکت رسانه‌های کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد در دهمین جشنوارۀ وب و موبایل ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، بنا بر اعلام کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه، این جشنواره هر ساله با حضور وبگاه‌های فعال کشور در حوزه‌های مختلف از جمله کسب و کارهای آن‌لاین، شخصی و شرکتی، اطلاع‌رسانی و محتوا، خدمات آن‌لاین و نرم‌افزارهای موبایلی برگزار می‌شود و از میان وبگاه‌های فعال در گروه‌های مختلف، یک وبگاه به عنوان برتر سال معرفی می‌شود. 

در رقابت های امسال نیز کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه با سامانۀ کتابخانۀ دیجیتالی، میز مرجع الکترونیکی و وب‌سایت کتابخانه در این جشنواره شرکت کرده است. کتابخانۀ دیجیتالی و وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به ترتیب در طی دو سال گذشته در بخش دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، رتبۀ نخست از دیدگاه مردمی را کسب نمود. همچنین کتابخانۀ دیجیتالی دانشگاه در بخش داوری تخصصی به عنوان کاندید در بخش علم و دانش معرفی شد. 

لازم به ذکر است علاقمندان می توانند برای حمایت از دانشگاه و کسب موفقیت در این رقابت به منظور ثبت رأی به رسانه‌های مذکور در جشنواره به پیوندهای زیر مراجعه نمایند. 

وب‌سایت کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد

میز مرجع الکترونیکی 

کتابخانۀ دیجیتالی


نظر شما :