کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT) «آموزش همیاران سلامت» برگزار گردید

۱۸ دی ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۱۹۲ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۴۸۶۰
کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT) «آموزش همیاران سلامت» در تاریخ ۱۳ و ۱۴ دی ماه، به میزبانی مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی و با حضور اساتید، اعضای هیات علمی و مدیران مراکز مشاوره ۳۱ استان از سراسر کشور، با ارائه ی دکتر پدرام موسوی و دکتر حمید یعقوبی در سالن اجتماعات دانشکدۀ روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه برگزار گردید.
کارگاه کشوری تربیت مربی (TOT) «آموزش همیاران سلامت» برگزار گردید

افتتاحیه ی این کارگاه با حضور سرکار خانم دکتر صادقی سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، دکتر حسین سلیمی بجستانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) و دکتر فرحبخش سرپرست مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه برگزار گردید.

هدف  این کارگاه دو روزه، آموزش فنون تیم سازی و تسهیل گری برای پیشگیری و مداخله ی مناسب در بحران های روانشناختی از جمله  مواد مخدر، ایدز و غیره  بود. با برگزاری این دوره، شرکت کنندگان آمادگی و آموزش لازم برای انتقال و آموزش مطالب جدید به متولیان و دانشجویان همیار سلامت استان خود در این زمینه را خواهند داشتلازم به ذکر است شرکت کنندگان در کارگاه از مرکز مشاوره، مرکز بهداشت و درمان، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد و همچنین موزه دانشگاه بازدید به عمل آوردند.


نظر شما :