نابرابری و عدالت اجتماعی در دانشگاه علامه‌طباطبائی به بحث کشیده می‌شود

۰۲ دی ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۰۳۲ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۰۳۷
چهارمین همایش ملی «پژوهش اجتماعی و فرهنگی در جامعۀ ایران» با همکاری دانشگاه علامه‌طباطبائی و انجمن جامعه‌شناسی ایران ۵ الی ۷ دی ماه در دانشکدۀ علوم اجتماعی برگزار می‌شود.
نابرابری و عدالت اجتماعی در دانشگاه علامه‌طباطبائی به بحث کشیده می‌شود

این همایش ملی با هدف تقویت دانش و گسترش ادبیات علمی حوزۀ علوم اجتماعی و ارتقای کمّی و کیفی پژوهش اجتماعی و فرهنگی با محور ویژۀ «نابرابری و عدالت اجتماعی» برگزار می شود. در این همایش 3 روزه که با همکاری و حمایت نهادهای علمی، آموزشی و پژوهشی، انجمن‌های علمی، موسسه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برگزار خواهد شد، جمعی از دست اندرکاران و مسئولان نظام آموزشی و پژوهشی، دانشگاهیان، فعالان و پژوهشگران عرصۀ علوم اجتماعی و انسانی از دانشگاه‌های کشور حضور پیدا خواهند کرد. 

در مراسم افتتاحیه این همایش دکتر حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر سید حسین سراج‌زاده رئیس انجمن جامعه‌شناسی ایران، دکتر ایرج حریرچی قائم‌مقام و معاون کل وزارت بهداشت و آموزش پزشکی کشور، حبیب‌الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و دکتر تاج مزینانی رئیس دانشکده علوم اجتماعی، سخنرانی خواهند کرد.

در این همایش 6 نشست تخصصی با عنوان‌های: «علم، فناوری و جامعه»، «نابرابری‌ها و مهاجرت‌های منطقه‌ای در ایران»،« فرهنگ سیاسی و رفتار انتخاباتی مردم ایران»،«جامعه و جوانان»،«مطالعات فرهنگی- اجتماعی و مسئلۀ نابرابری»،«زلزله کرمانشاه، شهروندان و مدیریت بحران» برگزار خواهد شد.  لازم به ذکر است در حاشیۀ این همایش 3روزه، نمایشگاه عکس و برگزاری مسابقه به منظور توجه بیشتر به وضعیت جامعه و رویدادهای جاری کشور با محوریت موضوعات نابرابری، عدالت‌ اجتماعی و همچنین زلزله تدارک دیده شده است و به برگزیدگان در اختتامیۀ همایش جوایزی اهدا خواهد شد. اپلیکیشن اختصاصی «چهارمین همایش ملی پژوهش اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران» منتشر شد. این اپلیکیشن مبتنی بر سیستم عامل اندروید و ios با هدف اطلاع‌رسانی در این همایش طراحی و اجرا شده است.

این اپلیکیشن قابل نصب بر روی کلیه تلفن‌های همراه و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید و ios بوده و دارای امکاناتی مانند دسترسی به آخرین اخبار همایش، برنامه زمانی نشست‌ها و سخنرانی‌ها، کتاب خلاصه مقالات همایش و پوستر همایش است. این نرم‌افزار در لینک های زیر نیز به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است. علاقه‌مندان می‌توانند با کلیک روی لینک های زیر آنرا دریافت کنند.

دانلود نرم افزار همایش پژوهش اجتماعی

دانلود راهنمای فعال سازی اپلیکیشن پس از نصب

 دانلود کتابچه چکیده مقالات همایش

 دانلود برنامه زمانی نشست‌ها و سخنرانی‌های همایش

 


نظر شما :