وزیر علوم: اجرای پروژه‌های عمرانی در دانشگاه علامه‌طباطبائی «بسیار خوب و قابل توجه» است

۲۸ آذر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۵۰۱۳ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۷۶۷۴
مراسم افتتاح کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه‌طباطبائی صبح امروز با حضور دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پردیس مرکزی دانشگاه برگزار شد.
وزیر علوم: اجرای پروژه‌های عمرانی در دانشگاه علامه‌طباطبائی «بسیار خوب و قابل توجه» است

در این مراسم دکتر غلامی در سخنانی با اشاره به اهمیت توجه به علوم انسانی بیان کرد: اعتقاد شخصی من این است که علوم انسانی بستر اصلی توسعۀ جوامع را شکل می‌دهد. خوشحالم از این‌که دانشگاه‌هایی چون دانشگاه علامه‌طباطبائی داریم که در حوزۀ علوم انسانی به ‌صورت تخصصی فعالیت دارند. او افزود: تمام تلاش‌ها باید معطوف به این مهم باشد تا در درجۀ اول اهمیت رشته‌های علوم انسانی را به جوانان بهتر نشان دهیم و در جذب نخبگان به این رشته‌ها تلاش بیشتری کنیم.

دکتر غلامی در ادامه به تغییر رویکرد و توجه به علوم انسانی و گرایش جوانان برای ادامه تحصیل در این حوزه اشاره کرد و گفت: امیدوارم با کمک مجموعۀ استادان و ‌محققان این حوزه، شاهد تحول اساسی در توسعۀ علوم انسانی و در ‌نهایت توسعۀ مدیریت، برنامه‌ریزی و توسعۀ جامعه باشیم. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تقدیر از تلاش‌های رئیس و دیگر مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی در اجرای چندین پروژه عمرانی، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در دانشگاه علامه‌طباطبائی بسیار خوب و قابل توجه است. این پیشرفت‌های عمرانی نشان‌دهندۀ تلاش‌ها و زحمات ریاست محترم این دانشگاه است. دکتر غلامی از مشارکت خیّرین در احداث و راه اندازی ساختمان کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تقدیر و تصریح کرد: امروز توفیق داشتیم در دانشگاه علامه‌طباطبائی در خدمت عزیزان باشیم و این حضور را دست آورد خوبی برای خود می‌دانم و امیدوارم این توفیقات با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ریاست محترم دانشگاه علامه‌طباطبائی ثمرات ارزشمند بیشتری فراهم کند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: بدون شک حضور خیّرین در محیط دانشگاه از جمله خیرهای مهم به حساب می‌آید چرا که جوان‌هایی که در دانشگاه‌ها مشغول تحصیل هستند، آینده‌سازان و مدیران جامعه هستند. وی در ادامه تاکید کرد: ادارۀ مناسب امور با کمک‌هایی که امکانات را برای آینده کشور فراهم سازد، تاثیرگذار خواهد بود و امیدواریم با یاری خدا و مساعدت‌ خیّران عزیز بتوانیم در جلب خدمات آنها همراه باشیم. دکتر غلامی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اجرای این پروژه‌ها زحمات زیادی دارد، اما شیرینی و لذت به ثمر رسیدن و در نهایت اجر خیر آن حاصل اصلی این زحمات است. امیدواریم در آینده در دانشگاه‌های دیگر شاهد افتتاح چنین کارهای خیر و فاخر باشیم. لازم به ذکر است وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیۀ این افتتاح، ساختمان جدید مرکز بهداشت و درمان دانشگاه را نیز افتتاح کرد و همچنین از موزۀ دانشگاه علامه‌طباطبائی نیز بازدید به عمل آورد.

  

  

  

  



نظر شما :