نشست علمی «دکتر معتمدنژاد و میراث ماندگار او در علم ارتباطات»

۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۹۵۷ خبر روز
تعداد بازدید:۳۵۸۱
به مناسبت چهارمین سالگرد درگذشت پدر علوم ارتباطات ایران، نشست علمی با موضوع میراث ماندگار آن مرحوم و با سخنرانی دکتر رامین معتمدنژاد، دکتر هادی خانیکی، دکتر مهدی فرقانی، دکتر احمد میرعابدینی و دکتر یونس شکرخواه در دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
نشست علمی «دکتر معتمدنژاد و میراث ماندگار او در علم ارتباطات»

به گزارش روابط عمومی  دانشگاه به نقل از عطنا، در این نشست که سه‌شنبه، ۲۱ آذرماه در سالن همت دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، جمعی از شاگردان استاد کاظم معتمدنژاد با بیان خاطراتی از میراث علمی آن مرحوم سخن گفتند و تصریح کردند که استاد معتمدنژاد علم خود را بین شاگردانش تقسیم می‌کرد و به هرکدام با توجه به شناختی که داشت و حوزه‌ای که تشخیص می‌داد کار علمی و پژوهش می‌سپرد.

دکتر یونس شکرخواه، استاد ارتباطات و روزنامه‌نگار باسابقه، هادی خانیکی، مدیرگروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر احمد میرعابدینی، استاد حقوق ارتباطات و مهدی فرقانی، رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشکده علامه طباطبائی به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشتند.

مهمان ویژه این نشست هم دکتر رامین معتمدنژاد، پسر مرحوم دکتر کاظم معتمدنژاد و استاد اقتصاد بین‌الملل دانشگاه سوربن فرانسه بود که او هم در سخنانی از اهمیت پژوهش در نگاه پدرش گفت و تاکید کرد دانشجویان باید همواره به دنبال ایده‌های تازه باشند و در پروپوزال‌ها از کلی‌گویی و اضافه‌نویسی پرهیز کنند؛ برای مثال، اگر نظریه‌ای هیچ کمکی به موضوع نمی‌کند از آوردن آن امتناع کنند. همچنین محققان بهتر است هر کدام در حوزه‌ای به طور تخصصی حرکت کنند.


نظر شما :