مراسم گرامی‌داشت هفتۀ پژوهش برگزار می شود/تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه

۲۲ آذر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۹۵۶ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۲۱۹
مراسم گرامی‌داشت هفتۀ پژوهش، 29 آذرماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه برگزار می شود. این مراسم با حضور دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی و اعضای هیئت علمی برگزار و در آن از پژوهشگران برتر دانشگاه تقدیر به عمل خواهد آمد.
مراسم گرامی‌داشت هفتۀ پژوهش برگزار می شود/تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه

دکتر حمیدرضا علومی‌یزدی، معاون پژوهشی دانشگاه با اشاره به اینکه هفتۀ پژوهش و فناوری سال جاری از ۲۱ الی ۲۷ آذرماه، برگزار می‌شود، تصریح کرد: هفتۀ پژوهش امسال با شعار «پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری؛ زیربنای تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده است. بر این اساس، با توجه به برنامه‌ریزی های انجام شده «ویژه برنامه‌هایی طی این هفته» در قالب برگزاری نشست‌های تخصصی، سخنرانی، کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های مختلف در سطح کلیۀ دانشکده‌ها برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به نام‌گذاری هر یک از روزهای هفتۀ پژوهش، افزود: سعی شده است با توجه به نام‌گذاری این ایام، برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی مختلفی برگزار شود و در همین راستا بازدیدهایی از سوی دبیرستان‌ها و مجتمع‌های آموزشی سطح شهر از دانشگاه علامه‌طباطبائی به منظور معرفی بخش‌های مختلف به دانش‌آموزان و آگاهی از رشته ها و ظرفیت‌های دانشگاه پیش‌بینی شده است.  معاون پژوهشی دانشگاه در پایان این گفت‌وگو ضمن تقدیر از همکاری همۀ دانشکده‌ها در برگزاری «ویژه برنامه های تخصصی هفتۀ پژوهش»، تاکید کرد: امیدواریم با حضور همۀ همکاران هیئت علمی دانشگاه، شاهد برپایی مراسم پرشوری باشیم. 

لازم به ذکر است نام‌گذاری روزهای هفتۀ پژوهش به شرح زیر است:

21 آذرماه: روز پژوهش، فناوری، دانش‌آموز و مدرسه

۲۲ آذر ماه: پژوهش، فناوری و صنعت 

23 آذرماه: پژوهش، فناوری، ایده و خلاقیت

 ۲۴ آذرماه: پژوهش، فناوری، اقتصاد مقاومتی

 ۲۵ آذرماه: پژوهش، فناوری و سرمایۀ ملی

 ۲۶ آذر: پژوهش، فناوری، مهارت و کارآفرینی 

 ۲۷ آذرماه: پژوهش، فناوری، حوزه و دانشگاه


نظر شما :