تقدیر رئیس دانشگاه از برگزیدگان دومین جشنواره رویش

۲۰ آذر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۹۳۰ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۴۶۰۹
دومین جشنواره درون دانشگاهی رویش (ویژه کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی) دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه، دکتر نعمت‌الله ایران‌زاده معاون فرهنگی اجتماعی، مدیران و دانشجویان 19 آذرماه جاری در محل سالن اجتماعات دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی برگزار شد.
تقدیر رئیس دانشگاه از برگزیدگان دومین جشنواره رویش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این مراسم که با معرفی و تقدیر از برگزیدگان بخش های مختلف برگزار شد، دکتر حسین سلیمی در سخنانی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جشنواره دانشجویی عنوان کرد: خوشحالم در جمع دانشجویان محترم و در یک فضای شاداب در میان کسانی که آینده حوزه ادب و فرهنگ را رقم خواهند زد حضور دارم. او افزود: تصور می‌کنم حوزه‌ای که دانشجویان عزیز در کانون‌های فرهنگی فعالیت می‌کنند، حوزه ی بسیار شیرین گسترش اندیشه، ایده، هنر و شادابی در فضای دانشگاه و‌ جامعه است.

رئیس دانشگاه با بیان این نکته که شیرینی معاونت فرهنگی در همکاری با کانون‌ها و ‌انجمن‌های علمی است، بیان داشت: تصور می‌کنم که این شیرینی را حضار درک کردند چرا که دانشگاه تنها برای آمدن، جزوه خواندن و‌ درس حفظ کردن نیست. دانشگاه محل شکل گرفتن ایده، هنر، ارزش و باورهای انسان است. تربیت و بسیاری از این مسائل در محیط دانشگاه شکل می‌گیرد و این محیط صرفا کلاس و درس‌خوانی نیست. دکتر سلیمی اضافه کرد: بخشی از آن در همین فعالیت‌ها که به همت شما دانشجویان اجرا می‌شود شکل می‌گیرد و به همین دلیل معاونت مستقلی را برای حوزه فرهنگ در نظر گرفته‌ایم و این‌حوزه بودجه و برنامه مستقل و برنامه‌ریزی متفاوتی دارد.

دکتر سلیمی اظهار داشت: حضور شما دانشجویان که واقعا نقش روح و قلب دانشگاه را ایفا می‌کنید، گواه بر صدق این مدعا است. او با تاکید بر امیدواری خود بر توسعه این فضا با تلاش دانشجویان و حمایت مسئولان تصریح کرد: فضای فرهنگی دانشگاه ما کاملا متفاوت است، این تفاوت را در دوره‌های مختلف حس می‌کنم اما با نقطه مطلوب بسیار فاصله داریم. او افزود: هنوز کانون‌های دانشجویی مشکلاتی دارند که نتوانسته‌ایم‌ آنها را برطرف نمائیم و ضرورت دارد که با تلاش و کوشش دانشجویان این کاستی ها را برطرف نمائیم. 

دکتر سلیمی با اشاره به اینکه دانشگاه علامه طباطبائی تنها در حوزه علم سرآمد نیست، عنوان کرد: دانشگاه علامه طباطبائی در حوزه بین‌الملل نیز از سرآمدان دانشگاه‌های کشور است. همکارانی که از وزارت علوم اینجا حضور دارند تصدیق می‌ نمایند که با توجه به تعداد دانشجو و‌ پراکندگی این دانشگاه موفقیت‌های و ‌کارهای فرهنگی دانشجویان این دانشگاه زبانزد است و این موفقیت به همت شما دانشجویان عزیز است.

 اسامی برگزیدگان به این شرح می باشد:

کانون برتر دانشگاه: کانون کتاب و‌کتاب‌خوانی 

کانون برتر در حوزه جذب مخاطب:کانون موسیقی  

کانون های شایسته تقدیر در حوزه جذب مخاطب: کانون مهدویت و کانون فرهنگی خیریه

کانون برتر در حوزه  ترویج: کانون فرهنگی خیریه  

کانون های شایسته تقدیر در حوزه ترویج: کانون قرآن و عترت و کانون مهدویت

کانون برتر در حوزه آموزش: کانون خبر و رسانه  

کانون های شایسته تقدیر در حوزه آموزش: کانون هلال احمر و کانون صنایع دستی و هنرهای تجسمی

کانون برتر درحوزه مسابقه: کانون کتاب و کتابخوانی

کانون برتر در حوزه تولیدات فرهنگی و هنری: کانون موسیقی

کانون برتر در حوزه نشریه و ‌وب‌سایت: نشریه خط سفید - کانون موسیقی

کانون برتر درحوزه خلاقیت و نوآوری: کانون کتاب و کتابخوانی. 

کانون های شایسته تقدیر در حوزه خلاقیت و نوآوری : کانون همای مهر و کانون مهدویت

دبیر برتر: حسام آرین، فاطمه بیک‌زاده


نظر شما :