دسترسی آزمایشی به مجموعه مجلات انتشارات کمبریج (Cambridge)

۱۴ آبان ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۵۹۵ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۶۰۳
دسترسی آزمایشی به مجموعه مجلات انتشارات کمبریج (Cambridge) توسط کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد فراهم شد.
دسترسی آزمایشی به مجموعه مجلات انتشارات کمبریج (Cambridge)

در راستای افزایش و بهبود دسترسی به پایگاه‌های اطلاعاتی اشتراک شده، کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه به عنوان یکی از رویکردهای اصلی خود، دسترسی آزمایشی یک ماهه به مجموعه مجلات انتشارات کمبریج (Cambridge) را از تاریخ 12آبان الی 12آذرماه سال جاری به منظور بررسی میزان استقبال و استفاده، برقرار کرده است.

کاربران دانشگاه علامه طباطبائی می‌توانند با استفاده از امکان وی‌‌پی‌اِن خارج از محیط دانشگاه به این مجموعه دسترسی داشته باشند. انتشارات دانشگاه کمبریج  (Cambridge University Press) وابسته به دانشگاه کمبریج (Cambridge)  از مجموعه یادشده است. این انتشارات با رشد چشمگیر خود تبدیل به یکی از معتبرترین ناشران جهان گردیده، و عرضه‌کننده بیش از 50 هزار عنوان کتاب از نویسندگان معتبر از 100 کشور جهان و نزدیک به 400 عنوان مجله تخصصی است.

مجلات تخصصی ناشر در تمام موضوعات شامل علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه و پزشکی است و بیشتر آن‌ها در Web Of Science نمایه شده اند. دانشگاه کمبریج دارای بیشترین تعداد برندگان جایزه نوبل علمی در بین همه دانشگاه‌های جهان است. جهت دسترسی به این مجموعه به بخش پایگاه‌های اطلاعاتی اشتراک شده بین‌المللی مراجعه نمائید.


نظر شما :