تقدیر رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از دکتر محمد فرهادی

۱۰ آبان ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۵۶۳ خبر روز
تعداد بازدید:۴۲۶۷
آیین معارفه دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تجلیل از خدمات دکتر محمد فرهادی وزیر سابق این وزارتخانه با حضور معاون معاون اول رئیس جمهور و معاونان این وزارتخانه و روسای دانشگاه های کشور صبح امروز برگزار شد.
تقدیر رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از دکتر محمد فرهادی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه در بخش پایانی این آیین با اهدای لوح سپاس و هدیه به نمایندگی از خانواده دانشگاه علامه طباطبائی از تلاش ها و خدمات دکتر فرهادی در طی مسئولیت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تقدیر کرد.

متن این لوح به این شرح است: 

استاد ارجمند جناب آقای دکتر محمد فرهادی  

 دانشگاه علامه طباطبائی با اتکال به خداوند متعال و به همت و تلاش تمامی اعضای خود توانست در طی چهار سال مدیریت تدبیر و امید در دولت یازدهم پیشرفت های چشمگیری را رقم زده و با قرار گرفتن در فهرست دانشگاه های سطح یک به جایگاهی شایسته بزرگترین دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی کشور  نائل آید. این جهش بزرگ که نمونه ای از تحولات بنیادین در آموزش عالی کشور و مشتی نمونه خروار است، بدون حمایت و تدبیر جنابعالی در مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری میسر نبود. همچنین شخصیت والا، تعهد به اخلاق حرفه ای، شکیبایی و حسن تعامل با روسای دانشگاه ها، جنابعالی را به عنوان الگویی اخلاقی در سطح مدیریت کلان در دولت یازدهم مطرح نمود. به پاس تمامی تلاش ها و حمایت های ارزشمند جنابعالی و نیز به احترام شخصیت والای اخلاقی تان، به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی با افتخار این لوح تقدیر را تقدیم نموده و از درگاه خداوند متعال برایتان پیروزی، بهروزی و سربلندی آرزو می کنم.


نظر شما :