مرکز کارآفرینی دانشگاه، با همکاری دانشکده اقتصاد، دومین رویداد چکاوک را برگزار می نماید

۰۷ آبان ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۵۳۲ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۹۴۷
ثبت نام دومین رویداد علمی چکاوک از اول آبان ماه جاری آغاز و به مدت بیست روز ادامه دارد.
مرکز کارآفرینی دانشگاه، با همکاری دانشکده اقتصاد، دومین رویداد چکاوک را برگزار می نماید

مرکز کارآفرینی دانشگاه، با همکاری دانشکده اقتصاد و با همکاری فعالان حوزه ی کارآفرینی، مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی و جمعی از دانشجویان دانشگاه، برای دومین بار اقدام به برگزاری رویداد چکاوک نموده است. این رویداد باهدف آشنایی دانش آموختگان علوم انسانی با ادبیات کارآفرینی و همچنین ایجاد ارتباط متقابل بین فعالین اقتصادی و ایده پردازان در زمینه ی علوم انسانی،در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.


دکتر مهدی گودرزی رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی ضمن اعلام این خبر گفت: این رویداد در پی کشف استعداد های دانشجویان مستعد علوم انسانی از طریق برگزاری کارگاه های عمومی و تخصصی است تا ضمن آشنایی با فضای کسب و کار و کارآفرینی، در قالب تیم های مختلف استارت آپی با یکدیگر رقابت نمایند. او اضافه کرد: این رویداد از مجموعه ای از فعالیت ها و برنامه ها به منظور آشنایی، فرهنگ سازی و جذب دانشجویان و دانش آموختگان رشته های علوم انسانی و علوم اجتماعی علاقه مند به تاسیس تیم های کارآفرین و ایجاد کسب و کارهای تخصصی در حوزه علوم انسانی و اجتماعی تشکیل شده است.
 رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در این رویداد اضافه کرد: برگزاری کارگاه های تخصصی به منظور آشنایی با مفاهیم راه اندازی اصولی کسب و کارهای نوپا، آشنایی و شبکه‌سازی با جامعه کارآفرینان کشور، امکان ورود دانش آموختگان به مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبائی و بهره‌مندی از امکانات این مرکز همچنین  ارتباط با کارآفرینان موفق و سرمایه‌گذاران برای کسب حمایت‌های مادی و معنویاز اهداف و برنامه های مورد نظر است.
دکتر گودرزی در خصوص زمان برگزاری و مراحل زمان بندی شده آن گفت: ثبت نام از متقاضیان از اول آبان ماه جاری آغاز شده و به مدت 20 روز ادامه دارد. در ادامه طی دو روز با برگزاری کارگاه های عمومی و تخصصی و همچنین برگزاری جلسات مربی گری این رویداد ادامه خواهد داشت و در نهایت 15 تیم شرکت کننده با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و 3 تیم به عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.
لازم به ذکر است علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد به آدرس http://chakavak-event.ir مراجعه نمایند.


نظر شما :