اختتامیه جشنواره سرگرم‌آموز در دانشکده روانشناسی و علوم‌تربیتی برگزار می‌شود

۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۴۴۴ خبر روز
تعداد بازدید:۲۶۳۰
مراسم اختتامیه جشنواره سرگرم آموز 2 آبان ماه سال جاری در محل دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی برگزار می شود.
اختتامیه جشنواره سرگرم‌آموز در دانشکده روانشناسی و علوم‌تربیتی برگزار می‌شود

دکتر سعید پور روستائی رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه در گفت‌وگو با روابط عمومی ضمن اعلام این خبر گفت: مراسم اختتامیه جشنواره سرگرم‌آموز با حضور پژوهشگران، استادان و فعالان این حوزه و با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره برگزار خواهد شد. او با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: شناسایی ظرفیت‌های موجود در کشور و همگرایی بین پژوهشگران در این حوزه به عنوان هدف اصلی دنبال شده است. او اضافه کرد: این جشنواره را می‌توان نخستین رویداد دانشگاهی در زمینه بازی‌های رایانه‌ای آموزشی دانست که علاوه بر رقابت بین فعالان این عرصه، معرفی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی تولید شده به دانشجویان تکنولوژی آموزشی، پژوهشگران، شرکت‌های تولید کننده بازی‌های رایانه آموزشی برپا شده است.

رئیس مرکز فن‌آوری دانشگاه با بیان گزارشی از روند برگزاری این جشنواره بیان داشت: حدود 38 محصول عملیاتی در این دوره مسابقات ثبت نام کردند. از بین این آثار 11 محصول به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرد که از این میان پنج اثر به عنوان شایسته تقدیر و یک اثر به عنوان نفر اول انتخاب شد.  دکتر پور روستا با اشاره به پیشگامی دانشگاه علامه طباطبائی در این عرصه اظهار داشت: دانشگاه علامه طباطبائی از پیشگامان این حوزه است که مساله استفاده از تکنولوژی‌های نوین و چگونگی استفاده از این ابزار در خدمت آموزش را مطرح کرد. او اضافه کرد: وقتی در دانشگاه‌های دیگر این بحث شکل می‌گیرد، توجه به تولید محصول فارغ از حل کردن مساله شکل می‌گیرد، در صورتی که در دانشگاه علامه طباطبائی به این مساله توجه ویژه شده است. 

رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه به دستاوردهای این جشنواره اشاره کرد و افزود: بر اساس نتایج حاصل از هم افزایی این جشنواره، از این پس با همکاری دانشگاه علامه طباطبائی با نهادهای مسئول در این زمینه مسائل و‌چارچوب ها مشخص می‌شود و سپس به دست صنعت‌گران می رسد تا با پیاده‌سازی این مفاهیم عملکرد بهتری ارائه نمایند. لازم به ذکر است مراسم اختتامیه این جشنواره دوم آبان ماه از ساعت 10الی 12 در محل سالن اجتماعات دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی برگزار می گردد.


نظر شما :