کارگاه آموزشی شیوه‌های بهره‌گیری از خدمات الکترونیکی انتشارات الزویر برگزار شد

۲۹ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۴۳۸ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۷۵۲
کارگاه آموزشی شیوه‌های بهره‌گیری از منابع و خدمات الکترونیکی انتشارات الزویر (Elsevier 24) مهرماه در محل کتابخانۀ‌ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار شد.
کارگاه آموزشی شیوه‌های بهره‌گیری از خدمات الکترونیکی انتشارات الزویر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،کارگاه آموزشی شیوه‌های بهره‌گیری از منابع و خدمات الکترونیکی انتشارات الزویر (Elsevier)، با تدریس خانم اوزگه سرت‎دمیر(مشاور ارشد مشتری انتشارات الزویر) و با همکاری شرکت فرآیدا نماینده انتشارات الزویر برگزار شد. در این کارگاه که با استقبال اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان همراه بود، در بخش نخست به معرفی منابع و خدمات الکترونیکی انتشارات الزویر (‌Elsevier‎‎) از جمله اسکاپوس(Scopus) پرداخته شد. در ادامه در مورد نحوۀ استفاده از نرم‌افزار مدیریت مراجع مندلی (Mendeley)آموزش داده شد. 

لازم به ذکر است فایل پی.دی.اف. کارگاه در بخش کارگاه‌های آموزشی برگزار شده کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه قابل دسترس است. همچنین شرکت کنندگان  به منظور پیگیری دریافت گواهی شرکت در کارگاه یادشده و اطلاع از زمان برگزاری کارگاه‌های آموزشی آینده، می توانند در کانال تلگرامی کتابخانۀ مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه طباطبائی عضو شوند.


نظر شما :