برگزاری مسابقات ورزشی در هفته تربیت بدنی

۱۹ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۳۴۹ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۵۴۳۰
به مناسبت هفته تربیت‌بدنی مسابقات ورزشی در سطح خانه‌های دانشجویی و در سالن تربیت بدنی دانشگاه از 22 مهرماه لغایت 4 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
برگزاری مسابقات ورزشی در هفته تربیت بدنی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به مناسبت هفته تربیت‌بدنی مسابقات ورزشی ویژه دانشجویان دختر و پسر با هدف ایجاد شور و نشاط در فضای دانشجویی و شناسایی استعداد های ورزشی دانشجویان در رشته های مختلف برای تشکیل تیم های ورزشی دانشگاه برگزار می‌شود.  این  مسابقات در 20 رشته ورزشی و شامل: رشته های دارت، طناب زنی، طناب کشی، روپایی، پرس سینه ، شطرنج، والیبال، تیراندازی، مسابقه بومی محلی داژیال، بدمینتون، شنا، لی لی، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، فوتبال دستی، دوی دو هزار متر و کشتی است.

 شروع مسابقات برای  دانشجویان دختر 22 مهرماه در سالن ورزشی خوابگاه سلامت  بوده و خوابگاه شهید همت 24 مهرماه میزبان دانشجویان پسر علاقمند به حضور در این رقابت ها خواهد بود.  دانشجویان متقاضی برای شرکت در مسابقات والیبال می بایست اسامی تیم خود را (حداقل 7 و حداکثر دوازده نفر) تا تاریخ 25 مهرماه به دفتر ورزش قهرمانی دانشگاه اعلام نمایند. همچنین بر اساس اعلام مدیریت تربیت بدنی دانشگاه تمام دانشجویان می‌توانند در این مسابقات شرکت نمایند و برای ثبت‌نام باید یک ساعت قبل از برگزاری مسابقه در سالن حاضر باشند. لازم به ذکر است  به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز ویژه‌ای اهدا می‌گردد. نفرات برتر و برگزیده این مسابقات برای شرکت در مسابقات قهرمانی منطقه به اردوی تیم دانشگاه دعوت خواهند شد.


نظر شما :