سلیمی بجستانی: آیین استقبال از دانشجویان نو ورودی روز پنج شنبه برگزار می شود

۱۸ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۳۴۴ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۵۶۸۹
دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه علوم انسانی کشور، روز پنج شنبه بیستم مهرماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد، میزبان دانشجویان نوورودی است.
سلیمی بجستانی: آیین استقبال از دانشجویان نو ورودی روز پنج شنبه برگزار می شود

دکتر حسین سلیمی بجستانی معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به اینکه در این مراسم بیش از 4هزار دانشجوی نو ورودی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حضور خواهند داشت، گفت: این دانشگاه به عنوان مهد دانشگاه های علوم انسانی کشور هر ساله پذیرای دانشجویان نخبۀ کشور در حوزۀ علوم انسانی است و آغاز سال تحصیلی در یک مقطع و دانشگاه جدید قطعاً جزء خاطرات به یادماندنی زندگی تحصیلی برای هر علم آموزی است. 

دکتر سلیمی بجستانی با اشاره به اینکه آغاز سال تحصیلی جدید آغاز تجربۀ یک زندگی جدید است که مسیر رشد فردی و اجتماعی دانشجویان را رقم می زند، تصریح کرد: فضای فرهنگی جامعه در این روزها معطر به «عطر پاک حسینی» است که طبیعتاً هر برنامه و مراسمی در دانشگاه نیز متاثر از این جو معنوی است.

معاون دانشجویی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ادامه با اشاره به این که این مراسم توسط یکی از مجریان توانمند کشوری اجرا خواهد شد، گفت: در این آیین برنامه هایی از جمله سخنرانی مسئولان دانشگاه، اجرای صحنه های نمایشی «گروه هنری حنانه» در 10 پردۀ عاشورائی و تک نوازی با محوریت و موضوع «شهدای گمنام» اجرا خواهد شد. این آیین از ساعت 9صبح روز پنج شنبه به صورت رسمی آغاز و تا اذان ظهر و صرف نهار ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به اینکه سرویس های حمل و نقل لازم از تمام خانه های دانشجویی به سمت برج میلاد (محل برگزاری مراسم) تدارک دیده شده است، تاکید کرد: با توجه به کمبود فضا، فقط دانشجویان ورودی سال 96، بدون همراه و با ارائه کارت دانشجوئی یا پرینت انتخاب واحد، اجازۀ ورود به محل برگزاری مراسم را خواهند داشت.

دکتر سلیمی بجستانی در پایان تاکید کرد: هر ساله این مراسم در سولۀ ورزشی دانشگاه با هزینه هایی جهت مناسب سازی و فضاسازی سوله، انجام می شد، اما امسال با رایزنی و همکاری صمیمانۀ مسئولان سالن همایش های بین المللی برج میلاد با همان هزینه ها و حتی کمتر از آن، این مراسم برگزار می شود که طی آن، نوع غذا و پذیرائی های لازم توسط دانشگاه به خوبی تدارک دیده شده است.


نظر شما :