ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه مراسم معارفه با دانشجویان ورودی جدید خود را برگزار می کند

۱۷ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۳۲۸ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۵۲۷۲
دفتر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه به منظور آشنایی دانشجویان تحت پوشش خود با قوانین و مقررات آموزشی طی دو روز (خواهران و برادران) مراسم معارفه 200 دانشجوی شاهد و ایثارگر ورودی سال جدید تحصیلی را طبق روال سال های گذشته برگزار می نماید.
ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه مراسم معارفه با دانشجویان ورودی جدید خود را برگزار می کند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این گردهمایی در دو روز مجزا برای دانشجویان پسر در تاریخ پنجشنبه۲۷ مهر و دانشجویان دختر در تاریخ  پنجشنبه۴ آبان در محل مجتمع فرهنگی- ورزشی توچال برگزار خواهد شد. در این مراسم که به منظور آشنایی دانشجویان با مجموعه ستاد شاهد و ایثارگر، آگاهی از قوانین و مقررات آموزشی، تسهیلات رفاهی و برنامه های فرهنگی و ارتباط صمیمانه دانشجویان با یکدیگر برگزار می گردد، سرپرست دفتر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، کارکنان، استادان مشاور و نیز با حضور دانشجویان نمونه و موفق شاهد برگزار خواهد شد.

ارائه توضیحاتی درباره قوانین و مقرارت آموزشی و آیین نامه دانشجویان شاهد و ایثارگر، پاسخگویی به سئوالات و پرسش های دانشجویان، تشکیل حلقه های فکری دانشجویان شاهد و ایثارگر به منظور همفکری پیرامون برنامه های فرهنگی و آموزشی، سخنرانی یکی از استادان مشاور رشته مشاوره و راهنمایی و نیز ارائه گزارشی از فعالیت های کانون علمی فرهنگی ایثار از برنامه های این مراسم است. لازم به ذکر است استفاده از فضای تفریحی و ورزشی و باشگاه تیراندازی توچال از برنامه های پیش بینی شده امور شاهد و ایثارگر برای دانشجویان ورودی جدید تحت پوشش این ستاد است.


نظر شما :