حضور دانشجویان دانشگاه علامه در نشست بین‌المللی جوانان کشورهای ساحلی دریای خزر

۱۰ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۲۷۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۹۲۱
نشست مجمع بین المللی جوانان کشورهای ساحلی دریای خزر در شهر بندری آکتائو استان مانگستائو قزاقستان برگزار شد.
حضور دانشجویان دانشگاه علامه در نشست بین‌المللی جوانان کشورهای ساحلی دریای خزر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از ایرنا، این نشست توسط وزارت امور مذهبی و جامعه مدنی قزاقستان؛ استانداری مانگستائو و دانشگاه مدیریت آلماتی از سی ام شهریور تا اول مهر به مدت 3 روز و با حضور 50 نفر از نمایندگان جوانان کشورهای ساحلی دریای خزر برگزارشد. در این نشست دو دانشجوی موسسه آموزش عالی بیمه اکو (علی اکبر خندان و امین ذبیحی) به نمایندگی از دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند. در این نشست ایجاد ارتباط و چارچوبی برای گفت وگو و ایجاد دیالوگ بین فرهنگی میان رهبران جوانان کشورهای ساحلی دریای خزر و تحکیم جایگاه سازمان‎های جوانان و رهبران جوان مورد بررسی قرار گرفت.

محمود ادیب سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آکتائو در مراسم افتتاحیه نشست مجمع از آمادگی ایران برای گسترش تعاملات چند جانبه و استفاده از ظرفیت‌های علمی، فکری و فنی جوانان کشورهای منطقه در تبادلات فرهنگی و اقتصادی به طور خاص همکاری در عرصه‌های علمی از طریق تبادل دانشجو بین دانشگاه‌های دو کشور خبر داد.

وزیر امور مذهبی و جامعه مدنی قزاقستان، استاندار مانگستائو، معاون پارلمان جمهوری آذربایجان، سردبیر روزنامه «ایندیپندنت» بریتانیا، مدیر دفتر سازمان ملل در قزاقستان و معاون وزیر ورزش جمهوری آذربایجان از دیگر سخنرانان مراسم افتتاحیه این اجلاس بودند.


نظر شما :