اطلاعیه ثبت نام وام های دانشجویی در نیمسال اول 97-96

۰۵ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۲۵۴ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۷۶۰۷
به اطلاع دانشجویان گرامی و متقاضیان وام دانشجویی می رساند؛ ثبت نام کلیه وام های دانشجویی اعم از روزانه و شبانه (نوبت دوم) از تاریخ 1396/6/20 لغایت 1396/7/30 از طریق پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس www.bp.swf.ir به شرح زیر براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان فراهم شده است.
اطلاعیه ثبت نام وام های دانشجویی در نیمسال اول 97-96

-  وام ویژه دکتری (تحصیلی ، ضروری) صرفا به دانشجویان دوره دکتری روزانه، غیر شاغل و غیر بورسیه  دانشگاه اعطا می شود.

- دانشجویانی که سه ماهه بهار و تابستان وام تحصیلی ویژه دکتری را دریافت نکرده اند. می توانند مدارک خود را تا تاریخ ۱۳۹۶/۷/۱۲ جهت تایید در نیمسال دوم ۹۶-۹۵ به امور دانشجویی دانشکده مربوطه تحویل نمایند.

- پرداخت وام ازدواج علاوه بر دانشجویان روزانه به دانشجویان نوبت دوم فرزندان شهید و جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان که در حین تحصیل تاهل اختیار نمایند بلامانع است.

- پرداخت ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل مقطع کارشناسی در صورت کسب معدل کل حداقل ۱۶ و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در صورت کسب معدل کل حداقل ۱۷.۵ تا سقف مصوب،از وام ودیعه مسکن متاهلی بهره مند می گردد. پرداخت وام ودیعه مسکن به دانشجویانی که در نیمسال قبل از تقاضای وام ، مشروط بوده اند امکان پذیر نخواهد بود.

- اولویت انتخاب وام و ثبت تقاضای وام با دانشجویانی است که در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام نموده اند.

با عنایت به اینکه پرداخت هرگونه تسهیلات دانشجویی منوط به ثبت نام اولیه دانشجو در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد. دانشجویان متقاضی وام دانشجویی، می بایست نسبت به ثبت اطلاعات فردی (برای دانشجویان ورودی جدید) و ثبت درخواست نوع وام در  قسمت  فاز ۲ پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به شرح زیر اقدام نمایند.

ورود به سایت پرتال دانشجویی به آدرسwww.bp.swf.ir ، اگر برای اولین بار متقاضی وام هستید گزینه "تشکیل پرونده" را انتخاب و پس از تکمیل اطلاعات وارد مرحله بعدی شوید.

و اگر قبلا وام گیرنده بودید، گزینه " ورود به پورتال فاز ۲ را انتخاب نمایید. و با کد کاربری و کد کلمه عبور که هردو کدملی با خط تیره می باشد انتخاب نموده  و از قسمت درخواست وام ، نوع وام خود را انتخاب و تایید نهایی را ثبت نمایند

توجه : تاییدیه ثبت وام بصورت پیامک به دانشجویان عزیز بلافاصله پس از ثبت درخواست وام اعلام خواهد شد.

 وام هایی که نیاز به ارائه الصاق مدارک می باشد. می توانید اصل مدارک را برای تایید نهایی وام مربوطه به امور دانشجویی دانشکده تحویل فرمایید.

 


نظر شما :