مقدمات راه اندازی رشته مطالعات صلح در دانشگاه علامه طباطبائی بررسی شد

۰۳ مهر ۱۳۹۶ | ۰۳:۳۰ کد : ۴۲۴۲ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۲۲۵
با حضور رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی و نمایندگان بنیاد برگهف، نشست طراحی سرفصل‌های دوره کارشناسی ارشد رشته مطالعات صلح در محل سالن شورای دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.
مقدمات راه اندازی رشته مطالعات صلح در دانشگاه علامه طباطبائی بررسی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و بنیاد برگهف، نشستی با حضور رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی، مدیر دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه و چند نفر از مسئولان این بنیاد به منظور بررسی و تصویب دوره کارشناسی ارشد رشته مطالعات صلح به صورت مشترک برگزار شد. 

در این نشست دکتر میرسعیدی رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دکتر تیشه‌یار مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌اللملی، دکتر مشیرزاده نماینده موزه صلح، دکتر منصور رحمانی از دانشکده روابط بین‌الملل وزارت خارجه و چندین تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه حضور داشتند، در خصوص سرفصل های دروس مورد نیاز این رشته بحث و بررسی شد و طرفین دیدگاه های خود را مطرح نمودند.

دانشگاه علامه طباطبائی در فروردین ماه سال جاری تفاهم نامه همکاری مشترکی را در زمینه‌های آموزشی، علمی و فرهنگی با این بنیاد امضا کرده‌است و بناست در آینده نزدیک این رشته در مقطع کارشناسی ارشد دایر گردد.

لازم به ذکر است بنیاد برگهف یک سازمان بین المللی غیر دولتی مستقل و غیرانتفاعی است که در زمینه جلوگیری از خشونت‌های سیاسی و اجتماعی و نیز دست‌یابی به صلح فعالیت می‌کند.


نظر شما :