دوره‌های ورزشی تابستانی فرزندان کارکنان دانشگاه به کار خود پایان داد

۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۴۱۱۸ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۹۵۰۹
مراسم اختتامیه دوره های ورزشی تابستانی فرزندان کارکنان دانشگاه با برگزاری رقابت بین شرکت کنندگان در رشته های فوتسال و اسکیت 14 و 15 شهریورماه در محل سالن تربیت بدنی برگزار شد.
دوره‌های ورزشی تابستانی فرزندان کارکنان دانشگاه به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این رقابت که با حضور 25 شرکت کننده در بخش دختران و پسران برگزار شد، بعد از رقابت بین شرکت کنندگان ، نفرات اول تا سوم رشته های ورزشی مشخص شدند. 

در گروه دختران در رشته اسکیت: متینه آبشاری و مهسا نوروزی رتبه اول، پرنیان نور محمدی و مبینا مشتاق رتبه دوم و دنیا اربابی و فاطمه عزالدین رتبه سوم را کسب کردند. در گروه پسران در رشته فوتسال: مهدی جمشیدی مقدم رتبه اول، عرفان طالعی و محمد مهدی تعلیمی رتبه دوم و الیا علیاری رتبه سوم را کسب کردند. در رشته اسکیت: مهدیار برجی و محسن بیات رتبه اول، حسین اکبری و مهدی جمشیدی مقدم رتبه دوم و محمد حسین محمودی و سینا غفوری رتبه سوم را کسب کردند.

تربیت‌بدنی دانشگاه در تابستان امسال دوره‌های ورزشی اسکیت، شنا و فوتسال برای گروه پسران و اسکیت و شنا را برای گروه دختران ویژه فرزندان کارکنان علمی و اداری دانشگاه را به مدت دوماه برگزار کرد. لازم به ذکر است اختتامیه رشته‌ی ورزشی شنا هفته آینده برگزار خواهد شد.

 

 


نظر شما :