مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی ویژه استادان و دانشجویان دانشگاه اشراق افغانستان برگزار شد

۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۴۰۸۳ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۴۹۸۳
مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی بین‏المللی «پروتکل درمانی، شناختی و رفتاری اختلالات اضطرابی و خلقی» ویژه استادان و دانشجویان دانشگاه اشراق افغانستان با حضور رئیس و معاونان دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی 11 شهریور ماه در محل این دانشکده برگزار شد.
مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی ویژه استادان و دانشجویان دانشگاه اشراق افغانستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از مدیریت همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه این کارگاه آموزشی با سخنرانی دکتر برجعلی‏ رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دکتر سهرابی معاون پژوهشی و دکتر اسکندری مدیرگروه روانشناسی بالینی دانشکده روانشناسی و علوم ‏تربیتی دانشگاه علامه ‏طباطبائی آغاز به کار کرد.

در این کارگاه آموزشی که با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی و سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد برای استادان و دانشجویان دانشگاه اشراق افغانستان برگزار می گردد، استادان دانشگاه اشراق به همراه  7 دانشجوی مقطع کارشناسی‏ارشد دانشگاه اشراق افغانستان به مدت یک هفته از کارگاه های علمی پیش بینی شده بهره مند خواهد شد. مباحثی از قبیل: « مبانی نظری CBT، ویژگی‏های خاص CBT و چگونگی ایجاد رابطه، پروتکل درمانی CBT برای درمان PTSD، وسواس و افسردگی» توسط استادان برجسته دانشکده روانشناسی و علوم‏ترتبیتی تدریس خواهد شد. علاوه بر تدریس مباحث فوق، برنامه‏ های بازدیدی از مراکز پژوهشی و فرهنگی برای دانشجویان افغان درنظر گرفته شده است. 

لازم به ذکر است کارگاه آموزشی بین المللی پروتکل درمانی، شناختی و رفتاری اختلالات اضطرابی و خلقی از روز شنبه ۱۱ لغایت پنج شنبه 16 شهریورماه جاری در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی برگزار می گردد.


نظر شما :