حضور انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در نمایشگاه بین المللی کتاب پکن

۰۱ شهریور ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۹۹۱ آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۳۵۱
انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی با حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب پکن به ارائه و معرفی کتاب های تالیفی اعضای هیات علمی این دانشگاه می پردازد.
حضور انتشارات  دانشگاه علامه طباطبائی در نمایشگاه بین المللی کتاب پکن

دکتر امیر زند مقدم سرپرست مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی از نمایش بیش از 70 عنوان کتاب  تالیف استادان دانشگاه علامه طباطبائی در نمایشگاه کتاب پکن که از تاریخ 1 تا 5 شهریور ماه جاری برگزار می‌شود خبر داد.

زند مقدم با اشاره به مشارکت و حضور دانشگاه علامه طباطبائی در این نمایشگاه گفت: ایران مهمان ویژه  بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب پکن است. وی افزود: 13 ناشر و 3 آژانس ادبی در طول برگزاری این نمایشگاه  بیش از هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف را در غرفه ایران به نمایش خواهند گذاشت.

سرپرست مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه درخصوص ناشران شرکت کننده در غرفه ایران گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی با بیش از 70 عنوان کتاب در زمینه دانشگاهی در کنار انتشارات: سمت، جامعه المصطفی العالمیه، کانون پرورش فکری کودکان، الهدی و چندین ناشر خصوصی در غرفه ایران به ارائه م معرفی آثار منتشر شده خود می پردازند.


نظر شما :