برگزاری مصاحبه شغلی از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی دانشگاه

۰۱ مرداد ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۹۲۴ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۸۵۳۲
مصاحبه شغلی از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون به کارگیری نیروی قراردادی دانشگاه ۲ و ۳ مرداد ماه در محل دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می گردد.
برگزاری مصاحبه شغلی از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، بر اساس اعلام معاونت توسعه و منابع انسانی دانشگاه از تعداد 145 نفر پذیرفته شده مرحله اول آزمون استخدامی دانشگاه 20 نفر بعد از انجام مصاحبه تخصصی شغلی به عنوان کارشناس در بخش های مورد نیاز دانشگاه مشغول به کار خواهند شد.

در همین راستا دکتر محمد رضا ویژه معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه در گفتگو با باشگاه خبری عطنا ضمن اعلام شرایط برگزاری مصاحبه برای استخدام نیروی مورد نیاز دانشگاه گفت: دانشگاه علامه طباطبائی از جمله معدود دانشگاه‌هایی است که کارکنان خود را از طریق آزمون و با کمک سازمان سنجش گزینش می‌کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع درباره اعلام نتایج اولیه آزمون به کارگیری نیروهای قراردادی و تفاوت آن با آزمون استخدامی اضافه کرد: آزمون‌های استخدامی شامل دو نوع رسمی و آزمایشی یا پیمانی هستند اما آزمونی که نتایج آن به تازگی اعلام شده است، آزمون به‌کارگیری نیروهای قراردادی است که تحت عنوان نیروهای حجمی یا قراردادی شناخته می‌شود. وی ادامه داد: دانشگاه علامه طباطبائی طبق مصوبه هیئت امنای دانشگاه، جزو معدود دانشگاه‌هایی است که نیروهای قراردادی خود را از طریق برگزاری آزمون جذب می‌کند.

دکتر ویژه با اشاره به این نکته که برگزاری آزمون هایی که توسط سازمان سنجش انجام می‌شود، سلامت گزینش را از هر نظر تضمین می‌کند و به این ترتیب از ایجاد هرگونه تبعیض در به کارگیری نیروها جلوگیری و کیفیت دانش و کارآمدی کارکنان دانشگاه حفظ می‌شود، گفت: پس اعلام اسامی از سوی سازمان سنجش ، دانشگاه نیز با اعلام اسامی هفت برابر ظرفیت هر واحد پذیرفته شدگان را برای مصاحبه حضوری دعوت نمود تا امکان مناسبی برای گزینش افراد وجود داشته باشد. وی بخش‌هایی که افراد برگزیده در آنها ارزیابی می‌شوند را به ترتیب بهداشت جسمی، مشاوره و بهداشت روان، آزمون عملی ICDL و مصاحبه تخصصی برشمرد.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه درباره چهارمین بخش آزمون عملی یعنی مصاحبه تخصصی، خاطرنشان کرد: متخصصان هر حوزه در زمینه مورد نظر، افراد برگزیده آزمون را مورد ارزیابی قرار می‌دهند که این متخصصان شامل استادان، کارمندان و افراد خبره و متخصصانی خارج از دانشگاه خواهند بود تا به این ترتیب توازنی میان مصاحبه‌گران به وجود آمده و گزینش این افراد به شکل شایسته‌ای صورت بگیرد. وی در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون، گفت: پس از برگزاری مصاحبه عملی، نمرات و امتیازات در تمامی بخش‌های آزمون‌های عملی و امتحان کتبی، جمع‌بندی و افراد برگزیده جهت گذراندن دوره آموزشی که در مردادماه برگزار می‌شود، معرفی خواهند شد. معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه از فعالیت و مشغول به کار شدن این افراد پس از گذراندن دوره آموزشی از اول شهریورماه خبر داد.


نظر شما :