نشست مشترک اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با محوریت دانشگاه علامه طباطبائی

۳۱ تیر ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۹۱۸ خبر روز
تعداد بازدید:۳۴۱۷
نشست مشترک اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کل کشور، با محوریت دانشگاه علامه طباطبائی(ره) و با حضور رئیس دانشگاه، معاون توسعه و منابع انساتی ومدیرعامل بنیاد خیرین دانشگاه 28 تیرماه در محل دبیرخانه مرکزی این مجمع برگزار گردید.
نشست مشترک اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کشور با محوریت دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ابتدای این نشست مهندس بور بور رئیس مجمع خیرین کشور ضمن خیر مقدم حضور مسئولین دانشگاه علامه طباطبائی(ره)، به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت مجمع پرداخت و با اشاره به  ضرورت  بهره مندی از توان دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی کشور افزود: نیازمند استفاده از ظرفیت فکری متخصصین دانشگاه علامه طباطبائی(ره) به عنوان عضوی از مجامع نوزده¬گانه مجمع خیرین کشور هستیم تا بتوانیم برنامه های مجمع را علمی تر به پیش ببریم.

سپس دکتر سلیمی رئیس دانشگاه حضور در جمع اعضای مجمع خیرین کشور را باعث افتخار دانست و با اشاره به ظرفیت های دانشگاه در بخش های مختلف از جمله مرکز رشد علوم انسانی بیان داشت: با توجه به حضور گروه مددکاری اجتماعی در دانشگاه، می توان با نیاز سنجی از خیرین به صورت مطالعاتی و تحقیقاتی از طریق پایان نامه های دوره دکتری این مهم را دنبال کرد.

رئیس دانشگاه سپس به ظرفیت چاپ نشریات داخلی بنیاد خیرین کشور  با استفاده از  امکانات دانشگاه اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز با توجه به امکانات دانشگاه آمادگی همکاری با بنیاد را داریم. او در ادامه به فعالیت های خیریه از سوی تشکل های دانشجویی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر دو کانون خیریه فعال دانشجویی با انگیزه خیرخواهانه در این دانشگاه فعالیت دارند که اقدامات و برنامه های خوبی را در سطح دانشگاه و مناطق محروم کشور انجام داده اند.


نظر شما :