معارفه مدیر عامل جدید مجمع خیرین دانشگاه برگزار شد

۱۸ تیر ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۸۶۶ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۷۱۸۷
طی حکمی از سوی حسین سلیمی رئیس دانشگاه، اکبر آخوندی به سمت مدیر عامل مجمع خیرین دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد.
معارفه مدیر عامل جدید مجمع خیرین دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در حاشیه جلسه مجمع خیرین دانشگاه، مراسم تودیع مهندس حیدری پور و معارفه اکبر آخوندی به عنوان مدیر عامل مجمع خیرین دانشگاه 18 تیرماه با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع برگزار شد.

دکتر محمدرضا ویژه معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه در سخنانی با تشکر از تلاش های مهندس حیدری به فعالیت های انجام شده در طی مدت تشکیل مجمع در دانشگاه عنوان کرد: فعالیت این مجمع از سال گذشته به صورت جدی آغاز شده است. وی با اشاره به حمایت های ریاست دانشگاه در خصوص توسعه فعالیت ها و نیز آشنایی خود با مسائل و امور مربوط به موقوفه ها افزود: این مساله بسیار مهم و لازم است و چون در بحث موقوفه‌ها آشنایی قبلی وجود داشت پیگیری در این زمینه بیشتر شد. وی با اشاره به بهره برداری از مسجد دانشگاه اضافه کرد: متاسفانه از زمانی که شروع کردیم با مشکلاتی برخوردیم اما در نهایت توانستیم مسجد  دانشگاه را تجهیز نماییم.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه تصریح کرد: با توجه به توانایی آقای آخوندی تصمیم بر این شد تا از حضور ایشان به طور همزمان در معاونت فرهنگی و در مجمع خیرین استفاده شده و همکاری بیشتری باهم داشته‌باشیم. دکتر ویژه ضمن تشکر از زحمات مهندس حیدرپور مدیر عامل سابق مجمع خیرین دانشگاه٬ عنوان کرد: همکاری خوبی بین دانشگاه و مهندس حیدرپور وجود داشت. وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعا از دانش و تجربیات مهندس حیدرپور استفاده می‌کنیم و از لطفشان بخاطر همکاری با دانشگاه کمال تشکر را دارم.


نظر شما :