فراخوان اعطای بورس تحصیلی استاد نبیلی به دانشجویان دانشکده اقتصاد

۱۳ تیر ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۸۲۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۸۹۱
خانواده استاد فقید اسدالله نبیلی مدرس سابق دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی در یک اقدام خیرخواهانه و با هدف فرهنگ سازی در انجام امور خیر به یک نفر از دانشجویان مستعد (مقاطع کارشناسی، ارشد، دکترا) دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی بورس تحصیلی اعطا می نماید.این بورسیه تحصیلی شامل پوشش کلیه مخارج تحصیل تا پایان دوران دانشجویی است.
فراخوان اعطای بورس تحصیلی استاد نبیلی به دانشجویان دانشکده اقتصاد

درخواست کنندگان برای این بورس تحصیلی باید واجد شرایط زیر باشند:

۱-  دارا بودن معدل تحصیلی ۱۶ یا بالاتر 

2- دانشجوی تمام وقت دانشگاه علامه طباطبائی (روزانه و شبانه) 

لازم به ذکر است مشارکت اجتماعی، نیاز مالی دانشجو، شرکت در فعالیت های فوق برنامه، توانایی مدیریتی، موفقیت در مصاحبه های انفرادی و ارائه توصیه نامه از اعضای هیئت علمی و نیز افتخارات و دستاورد های کسب شده در جشنواره های علمی در تصمیم نهایی برای انتخاب متقاضی تاثیرگذار خواهد بود. این بورس تحصیلی با یک سهمیه آغاز شده و در آینده بنا بر اقتضائات و امکانات افزایش خواهد یافت.

شایان ذکر است استاد نبیلی از مؤسسین و مدرسین سال های 1337 تا 1379 در مدرسه عالی بازرگانی سابق و دانشکده اقتصاد فعلی دانشگاه علامه طباطبائی بوده اند. 

امید است این اقدام خیرخواهانه و علم دوستانه خانواده استاد نبیلی به عنوان الگویی اخلاقی توسط سایر اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علامه طباطبائی تدوام یافته و به سنتی ماندگار تبدیل شود.


نظر شما :