رقابت 3 هزار داوطلب دکتری تخصصی برای ورود به دانشگاه علامه طباطبائی

۱۲ تیر ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۸۱۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۶۰۳۴
معاون آموزشی دانشگاه درخصوص آغاز مصاحبه دانشجویان مقطع دکتری تخصصی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: مصاحبه داوطلبان مجاز به شرکت در مرحله دوم (آزمون مصاحبه تخصصی) در این دانشگاه از روز شنبه10 تیرماه آغاز و تا 20 تیر ادامه خواهد داشت.
رقابت 3 هزار داوطلب دکتری تخصصی برای ورود به دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نادر نعمت اللهی معاون آموزشی دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: پس از اعلام مرحله اول نتایج آزمون سراسری دوره دکتری سال تحصیلی 97-96 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و معرفی واجدین شرایط به دانشگاه ها برای برگزاری مرحله دوم این آزمون، تعداد 3 هزار متقاضی برای ورود به دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی ثبت نام نمودند. او با اشاره به ظرفیت پذیرش دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی برای سال تحصیلی 97-96 افزود: از این تعداد حدود 250 نفر برای رشته های دوره روزانه و 150 نفر نیز برای ادامه تحصیل در دوره دکتری پردیس تحصیلات تکمیلی از سوی کمیته های تخصصی هر گروه آموزشی برگزیده خواهند شد. 

معاون آموزشی دانشگاه در خصوص تعداد رشته های تحصیلی که در سال تحصیلی دانشجو جذب می نمایند اضافه کرد: بر اساس مجوزهای سازمان سنجش کشور، دانشگاه علامه طباطبائی در دروه دکتری روزانه 46 رشته و در دوره پردیس تحصیلات تکمیلی در 34 رشته دانشجو جذب می نماید.

لازم به ذکر است آزمون مصاحبه دوره دکتری دانشگاه علامه طباطبائی از 10 لغایت 20 تیرماه جاری در محل دانشکده روان شناسی و علوم تربتی در حال برگزاری است.


نظر شما :