اعطای جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 97-96 به دانشجویان برتر دانشگاه ها

۲۷ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۶۹۳ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۹۱۹۴
به اطلاع کلیه دانشجویان دانشگاه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می رساند بنیاد ملی نخبگان بر اساس آیین نامه « اعطای جوایز تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر » تسهیلات ویژه ای را به دانشجویان برتر دانشگاه ها در سال تحصیلی 97-96 اعطا می نماید.
اعطای جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در سال تحصیلی 97-96  به دانشجویان برتر دانشگاه ها

دانشجویان لازم است به وب سایت آن بنیاد به نشانی tehran.bmn.ir  «بخش اطلاعیه‌ها »،‌ مراجعه و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه آن بنیاد،‌ مشخصات کامل خود را در سامانه ثریا به نشانی soraya.bmn.ir ثبت نمایند. دانشجویان دقت داشته باشند بررسی پرونده، منوط به  ثبت کامل اطلاعات در سامانه ثریا و سپس انتخاب گزینه «شروع فرایند » در فرایند «درخواست بررسی پرونده برای جایزه های تحصیلی » در بخش « درخواست ها» ی سامانه است، در غیر این صورت قابل بررسی نخواهد بود.

فرصت نهایی برای تکمیل پرونده و ارائه درخواست،‌ ششم شهریور ماه سال 1396 می باشد و ضروری است دانشجویان اطلاعات خود را به همراه مدارک مثبته، حداکثر تا تاریخ فوق در سامانه ثریا بارگذاری کنند. ضمناً لازم است به منظور آگاهی از اطلاعیه های بعدی بنیاد، ‌مراتب را از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه یا بنیاد ملی نخبگان پیگیری نمایند.


نظر شما :