دکتر فخرالدین دانش آشتیانی: روش‌های علمی و ضابطه‌مندی در دانشگاه علامه حاکم شده‌است

۲۱ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۶۵۴ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۵۶۹۲
دکتر فخرالدین دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش با حضور در غرفه دانشگاه علامه طباطبائی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن، ضمن بازدید از فعالیت‌های دانشجویان در گفت‌وگوی کوتاه با روابط عمومی دانشگاه اظهار داشت: توفیق بود امروز در خدمت شما دانشجویان دانشگاه علامه باشم. از فعالیت‌هایی که اجرا می‌کنید تشکر می‌کنم و هرچقدر بتوانیم دانشجویان را با قرآن آشنا کنیم، فیض بیشتری خواهیم برد.
دکتر فخرالدین دانش آشتیانی: روش‌های علمی و ضابطه‌مندی در دانشگاه علامه حاکم شده‌است

وی با اشاره به این که در دانشگاه علامه طباطبائی تغییرات زیادی اتفاق افتاده است، عنوان کرد: مهم‌ترین مساله‌ای که محقق شده است، روش‌های علمی، ضابطه‌مندی و قانون‌مندی است که بسیار مهم است. وزیر آموزش و پرورش، بیان داشت: در دوره ‌قبل مشکلاتی وجود داشت و خیلی از استادانی که صاحب نام بودند، اجازه فعالیت و کار نداشتند. خوشبختانه در این دوره این استادان فعالیت علمی و ارتباط با دانشجویان خود را دارند.

دکتر دانش آشتیانی با بیان این نکته که هم از لحاظ مقررات و قوانین و هم رشد علمی دانشگاه علامه طباطبائی رشد قابل توجهی نسبت به قبل داشته‌است، تصریح کرد: یکی از تاکیدات زیاد این است که دانشگاه‌ها به سمت بین‌المللی شدن و دانشجوی بین‌المللی گرفتن، سوق داده شوند. مساله بین‌المللی شدن از سیاست‌های وزارت علوم است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه دانشگاه‌ها مطمئنا تا به امروز اقداماتی را در راستای بین‌المللی شدن انجام داده اند و البته این مهم نیازمند زیرساخت‌‌هایی است که امیدواریم دانشگاه‌ها این زیرساخت‌ را مانند سایر کشورها فراهم نمایند تا اشتیاق برای حضور در دانشگاه‌های ایران تقویت گردد.


نظر شما :