وزیر ارشاد میهمان غرفه دانشگاه علامه در نمایشگاه قرآن

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۶۱۷ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۵۴۶۴
دکتر صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز 15 خرداد با حضور در غرفه دانشگاه علامه طباطبائی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ضمن بازدید از فعالیت‌های قرآنی دانشگاه در گفت‌وگوی کوتاه با روابط عمومی، نظرات خود را بیان کرد.
وزیر ارشاد میهمان غرفه دانشگاه علامه در نمایشگاه قرآن

دکتر صالحی امیری: دانشگاه علامه، دانشگاه معتبر و مورد احترام اصحاب فرهنگ و هنر است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت توجه و تدبر در کتاب آسمانی قرآن عنوان کرد: همه ما باید به کلام وحی متوسل می‌شویم. این نمایشگاه جلوه‌ای از انوار الهی است که مومنان به این‌جا می‌آیند و از چشمه معرفت وحی سیراب می‌شوند.

دکتر صالحی امیری اظهار داشت: اگر بنا باشد به معنای واقعی توسعه دست پیدا کنیم باید به توسعه انسانی توجه کنیم. دانشگاه علامه طباطبائی که وظیفه اصلی آن ساخت انسان فرهنگی است، یکی از دانشگاه های معتبر و مورد احترام اصحاب فرهنگ و هنر می‌باشد. وی افزود: با ریاست محترم و بسیاری از استادان این دانشگاه سابقه آشنایی دارم. این دانشگاه یکی از مراکز معتبر علمی نه تنها در ایران بلکه در عرصه بین‌المللی استوزیر فرهنگ و ارشاد با اشاره به تخصص خود در حوزه مطالعات فرهنگی خاطرنشان کرد: توسعه این دانشگاه را در جهت توسعه پایدار کشور یک امر ضروری و حیاتی می‌دانم.

 

 


نظر شما :