معاونان رئیس‌ جمهور از غرفه دانشگاه علامه در نمایشگاه قرآن بازدید کردند

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۶۱۶ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۵۵۲۶
دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست و دکتر شهیندخت ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عصر روز 15 خرداد ماه جاری از غرفه دانشگاه در نمایشگاه قرآن بازدید کردند.
معاونان رئیس‌ جمهور از غرفه دانشگاه علامه در نمایشگاه قرآن بازدید کردند

دکتر معصومه ابتکار: دانشگاه علامه در عرصه علوم انسانی و اجتماعی کارهای خوبی انجام داده‌است 

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: همه ابعاد مختلف محیط زیست با دانش روز ارتباط مستقیم دارد. شناخت به محیط زیست و طبیعت به تلاشمان در دانشگاه‌ها باز می‌گردد. دکتر معصومه ابتکار با بیان این‌که معادلات در زمینه محیط زیست چند مجهولی است٬ تصریح کرد: برای پایین آمدن سطح خطا، باید نگاه علمی وارد مساله محیط زیست شود. یکی از ابعاد مهم بحث علوم انسانی پیوند انسان با طبیعت است و ابعاد مختلف موضوع در بحث اجتماعی و اقتصادی محیط زیست در حوزه علوم انسانی و اجتماعی می‌گنجد.

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: دانشگاه علامه طباطبائی در زمینه علوم انسانی و اجتماعی کارهای خوبی انجام داده‌است و  امیدواریم که گام‌های موثرتری بردارد.

دکتر ابتکار با اشاره به این که دانشگاه‌ها در زمینه آگاهی نقش مهمی دارند٬ بیان داشت: در دولت یازدهم طرح دانشگاه سبز را به اجرا در آوردیم. دانشگاه علامه طباطبائی هم در این زمینه‌ کارهای مثبتی انجام داده و امیدوارم سال آینده در رتبه بندی بین دانشگاه‌ها در این زمینه رتبه خوبی کسب کند.

شهیندخت ملاوردی: دانشجویان می‌توانند حرکات اساسی و‌موثری انجام دهند

شهیندخت ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عنوان کرد: به نظر می‌رسد دانشگاه علامه طباطبائی برنامه‌های متنوعی را برای نمایشگاه در نظر گرفته‌است. انشاالله با بهره گیری از رسانه‌های نوین در زمینه انتقال پیام به ویژه برای نسل جوان٬ این دانشگاه بتواند قدم موثرتری بردارد. وی افزود: از دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان بزرگترین و فعال‌ترین دانشگاه درحوزه علوم انسانی می‌رود که در زمینه فعالیت های قرآنی آثار ارزشمندی را ارائه نماید.

دکتر ملاوردی تصریح کرد: این فضا فرصت مناسبی است که دانشجویان بتوانند از تجربیات خود استفاده کنند. قطعا دانشجویان می‌توانند حرکات اساسی و موثری داشته‌باشند. معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امیدوارم برای جاری شدن اخلاق و آموزه‌های قرآنی بتوانیم برنامه‌های موثری داشته باشیم. لازم به ذکر است نشست تخصصی عقلانیت در قرآن کریم با ارائه دکتر غلامرضا ذکیانی رئیس دانشکده ادبیات و سرپرست دانشکده الهیات دانشگاه نیز در محل برگزاری نشست های تخصصی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن برگزار شد.


نظر شما :