اعطای وام ویژه دانشجویان مقطع دکتری (روزانه)

۱۳ خرداد ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۶۰۵ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۸۹۲۵
در راستای تحقق بخش دوم اقدام ملی 4 از راهبرد 8 نقشه جامع علمی کشور با موضوع حمایت از دانشجویان دوره دکتری، با برنامه ریزی صندوق رفاه دانشجویان، پرداخت وام ویژه دکتری از طریق تفاهم نامه بعمل آمده با بانک توسعه و تعاون ، مبنی بر بهره مندی تمامی دانشجویان روزانه مقطع دکتری تخصصی ناپیوسته از وام ویژه دکتری، طبق دستورالعمل الصاقی، فراهم گردید.
اعطای وام ویژه دانشجویان مقطع دکتری (روزانه)

دانشجویان گرامی خواهشمند است در صورت داشتن شرایط  از تاریخ 1396/03/13 لغایت 1396/04/15 نسبت به تکمیل فرم های 1و2 پیوست در بخشنامه الصاقی و اصل مدارک به امور دانشجویی دانشکده اقدام نمایند. 

شایان ذکراست تعجیل در تحویل مدارک در روند پرداخت وام ویژه دکتری تاثیر بسزایی دارد. و تاریخ فوق الذکر قابل تمدید نمی باشد.

مطالعه دقیق بخشنامه و شیوه نامه پرداخت وام ویژه دکتری الصاقی مورد تاکید می باشد.

خلاصه شرایط در فایل الصاقی به شرح زیر می باشد.

1- به تمامی دانشجویان دکترای روزانه که بصورت تمام وقت شاغل به تحصیل هستند و بورسیه نمی باشند. وام ویژه دکتری تعلق می گیرد.

2- ثبت تقاضای وام در اتوماسیون صندوق رفاه از تاریخ 1396/3/13لغایت 1396/4/15 توسط کارشناس امکان پذیراست. مراجعه به بانک پس از ثبت تقاضا و پرداخت وام بعد از تکمیل پرونده به وسیله بانک انجام می گیرد.

3- مبلغ ماهانه وام مذکور 7 میلیون ریال که هر سه ماه یکبار از سوی بانک توسعه تعاون به حساب دانشجو واریز می گردد. شعبه پرداخت کننده وام از سوی متقاضی تعیین می گردد.

4-برای دانشجویانی که پایان نامه آنها تقاضا محور باشد ، علاوه بر وام مذکور ، وام دیگری تحت عنوان ضروری پایان نامه متعاقبا از طریق صندوق رفاه پرداخت می شود.

5- پرداخت وام ویژه دکتری تا مبلغ 150میلیون ریال با ارائه یک ضامن امکان پذیر خواهد بود. در صورت افزایش مبلغ وام بیش از مبلغ فوق معرفی ضامن دوم الزامی است.

6- دانشجویانی که در سنوات مجاز در فرصت مطالعاتی هستند ، در صورت تایید معاون دانشجویی می توانند از وام مذکور بهره مند گردند.

9- تحویل اولیه فرم ها به منزله ثبت نام اولیه است. لازم است دانشجویان محترم پس از تایید وام از سوی دانشگاه ،به همراه مدارک اعلام شده در شیوه نامه (پیوست) به شعبه محل انتخابی مراجعه نمایند.

با توجه به اینکه فرم ها تغییر نموده است دانشجویان الزاما فرم شماره یک و دو طبق بخشنامه الصاقی تکمیل و در اولین فرصت به امور دانشجویی دانشکده مربوط تحویل نمایند.

 دستورالعمل اعطای وام 


نظر شما :