متن پیام تقدیر دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به دانشگاهیان کشور

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۵۱۲ خبر روز
تعداد بازدید:۷۲۷۸
دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری طی پیامی از حضور دانشگاهیان کشور و خلق حماسه بی نظیر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات اعضای شوراهای شهر و روستا تشکر کرد.
متن پیام تقدیر دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به دانشگاهیان کشور

                              بسم الله الرحمن الرحیم          

استادان فرهیخته، دانشجویان عزیز و همکاران گرامی

خداوند بزرگ و بخشنده بخشایشگر را صمیمانه وخاضعانه سپاس می گوییم که به مدد دستاوردهای شکوهمند نظام جمهوری اسلامی وحاکمیت مردم سالاری دینی در کشور، هرروز شاهد خلق صحنه های بسیار مهم واساسی فرهنگی، اجتماعی وسیاسی در ایران عزیز مان هستیم. میدان حضور و خلق حماسه بی نظیر دوازدهمین  دوره انتخاب ریاست جمهوری وپنجمین دوره انتخابات  اعضای  شورا های  شهر و روستا یکی از بهترین برگ های افتخار  ومباهات ملی ماست  که در آخرین روز -های اردیبهشت رقم خورد  وباعث  تعالی  وعظمت ایران  در عرصه های داخلی  و بین المللی  گردید.

بی گمان حضور موثر و هوشمندانه دانشگاهیان کشور، ایفای نقش بسیار مهم و روشنگرانه در ایجاد نشاط وافزایش مشارکت اجتماعیسیاسی و تبیین مواضع اصولی برای مردم شریف جای تقدیر و امتنان فراوان دارد. این حضور و همراهی متعهدانه وآگاهی بخش، از حسن اعتماد ملت بزرگ ما به جامعه ارجمند دانشگاهی و استادان فرزانه وهمچنین امید به آینده جوانان خویش نشان دارد. مردم هوشمند و خرد ورز ایران اسلامی  در این انتخابات  اقتدار ملی و عزت بین المللی جمهوری اسلامی ایران عزیز را با تدبیر و امید به درخشش کشور در حوزه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی  تضمین کردند.

این باور قلبی ماست که انتخابات در ایران نشانه عینی و عملی مردم سالاری دینی است  و شرکت در این صحنه های غرور آفرین، حق تعیین سرنوشت امروز خود ونسل های آینده از طریق رای دادن وانتخابی آگاهانه در عمل به استیفای حقوق شهر وندی، شرکت  فعال در انتخابات عمل  به منویات مقام معظم رهبری هست که بارها وبارها بر حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه ایران تاکید فرموده اند و انتخاب عالی ترین مقام  اجرایی کشور با پشتوانه ملت، سبب تقویت برنامه های  دولت  تدبیر و امید خواهد شد.

اینجانب با سپاسگزاری از پیشگاه پروردگار حکیم و مهربان، لازم می دانم ضمن تبریک این حضور و حماسه ملی به مردم شریف ایران، از شما نخبگان و فرهیختگان صمیمانه تشکر و قدر دانی نمایم .امیدوارم دولت پر تلاش و رییس محترم جمهوری با بهره مندی از دانش و توان علمی و عملی دانشگاهیان، زمینه تحقق خدمت رسانی برخاسته از علم واندیشه، عقلانیت وبرنامه ریزی را فراهم نماید.

 

                                                                                                        محمد فرهادی

                                                                                                   30اردیبهشت 1396


نظر شما :