اطلاعیه گذراندن خدمت سربازی به صورت امریه از مصلی امام خمینی تهران

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۴۱۶ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۶۴۲۰
پیرو هماهنگی های به عمل آمده با امور فرهنگی مصلای امام خمینی (ره) تهران، به آگاهی می رساند؛ جذب و پذیرش فارغ التحصیلان متخصص مورد نیاز برای انجام خدمت ضرورت به صورت امریه از بین فارع التحصیلان دانشگاه علامه طباطبائی برای گذراندن دوره سربازی در امور فرهنگی مصلای امام خمینی (ره) تهران هماهنگ گردیده است. این رو از دانش آموختگان گرامی در رشته های حسابداری، حقوق،مدیریت آموزشی، روابط عمومی و الهیات و معارف قرانی که تمایل دارند خدمت سربازی خود را در این واحد فرهنگی طی نمایند. دو ماه قبل از قبل از اعزام برای سیر مراحل جذب و پذیرش به گزینش مدیریت امور اداری و منابع انسانی مصلی امام خمینی(ره) تهران مراجعه نمایند.
اطلاعیه  گذراندن خدمت سربازی به صورت امریه از مصلی امام خمینی تهران

تاریخ اعزام به خدمت دوره ضرورت فارغ التحصیلان در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد اول ماه های زوج 4/1 و6/1 و8/1 و10/1 و12/1 می باشد. الویت جذب با فارغ التحصیلان نخبه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از بین رشته های تحصیلی مورد نیاز که فقط و فقط ساکن تهران هستند، می باشد.

آدرس : خیابان شهید بهشتی، ایستگاه مترو، خروجی مفتح، مصلای جنوبی، ساختمان امام خمینی(ره) کارگزینی امور مشمولین، شماره تلفن های 88531000-88749906 داخلی 348 برای پذیرش و 125 برای فاکس.


نظر شما :