ستاری: تجاری سازی ایده‌های علوم انسانی، آینده خوبی را برای دانشگاه علامه طباطبائی رقم می‌زند

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۴۰۶ خبر روز
تعداد بازدید:۳۳۲۷
دکتر ستاری در گفت‌وگوی کوتاه با روابط عمومی ضمن اشاره به پیشرفت‌های چشم گیر عمرانی و فیزیکی، درباره فعالیت‌های علمی، بیان داشت: نگرش جدیدی که در دانشگاه به ویژه در حوزه علوم انسانی اتفاق افتاده، بسیار مغتنم است. اینکه دانشگاه در حوزه تجاری سازی فعالیت ها و پژوهش ها در حوزه علوم انسانی گام بر می‌دارد، قطعا اتفاقات خوبی را در آینده به منظور رشد و جهش دانشگاه علامه طباطبائی و تجاری سازی علوم انسانی در پی خواهد داشت.
ستاری: تجاری سازی ایده‌های علوم انسانی، آینده خوبی را برای دانشگاه علامه طباطبائی رقم می‌زند

معاون علمی و فناوری ریس جمهور، عنوان کرد: قطعا با روندی که دانشگاه در پیش گرفته است، مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی تقویت می‌شود و  زمینه تجاری شدن ایده ها را فراهم خواهد کرد. وی افزود: می‌توان با اجرای درست برنامه‌ها بودجه جدیدی به دانشگاه تزریق کرد. وی تصریح کرد: درصدی از سهام شرکت‌ها می‌تواند متعلق به دانشگاه باشد و طبیعتا درآمد زا خواهد بود.

دکتر ستاری درباره برنامه‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اظهار داشت: برنامه‌های مفصلی در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری در پیش گرفته‌ایم. شانزده ستاد راهبردی مشغول به فعالیت هستند و پروژه‌های مختلف را مدیریت و برنامه‌ریزی می‌کنند. وی افزود:  بیش از 3 هزار شرکت دانش بنیان در کشور مشغول به فعالیت هستند و بیش از هزاران مورد استارتاپ در سراسر کشور شکل گرفته و 30 هزار میلیارد تومان فروش شرکت‌ها اتفاقات جدید است که در زمینه فناوری و نوآوری به وجود آمده و ما برای تقویت آن تلاش می کنیم.


نظر شما :