نمایندگان وزارت علوم اقلیم کردستان عراق با رئیس دانشکده ارتباطات دیدار کردند

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۳۰۷ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۳۹۹
نمایندگان وزارت علوم اقلیم کردستان عراق در دیدار با دکتر فرقانی رئیس دانشکده ارتباطات در خصوص همکاری های آموزشی و پژوهشی مشترک دیدار و گفتگو کردند.
نمایندگان وزارت علوم اقلیم کردستان عراق با رئیس دانشکده ارتباطات دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این دیدار که یازدهم اردیبهشت ماه جاری در محل دفتر ریاست دانشکده ارتباطات انجام شد، دکتر فرقانی ضمن ابراز خرسندی از حضور این هیئت در دانشکده ارتباطات با اشاره به تاریخ فعالیت این دانشکده عنوان کرد: دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی٬ مکانی است که دکتر معتمد نژاد پدر علم ارتباطات ایران نقش بنیانگذاری آن ‌را قبل از انقلاب داشتند. تعداد زیادی از روزنامه‌نگاران کشور فارغ‌التحصیل این دانشکده می باشند و تعداد زیادی دانشجویان غیر ایرانی هم در این دانشکده مشغول تحصیل هستند. وی افزود: می‌توانیم همکاری را در قالب تفاهم‌نامه آغاز کنیم و در تبادل استاد و دانشجو همکاری داشته باشیم.

دکتر فرقانی با بیان این نکته که کارگاه‌ها و دوره‌های مشترک می‌توانند جزئی از تفاهم نامه همکاری مشترک باشد٬ تصریح کرد: حدود پنجاه نفر دانشجوی مقطع دکتری داریم که در سال‌های مختلف در حال تحصیل هستند. وی اضافه کرد: این دانشکده قدیمی‌ترین دانشکده علوم ارتباطات ایران است. دکتر فرقانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در زمینه های آموزشی و پژوهشی همکاری های مشترکی داشته باشیم. دکتر نزاکت سعید نماینده هیئت وزارت علوم اقلیم کردستان در سخنانی بیان داشت: رسانه یکی از چیزهایی است که در کردستان به آن احتیاج داریم. دانشگاه‌های ایران زمینه تخصص‌های فراوانی دارد و می‌خواهیم در این زمینه‌ها از شما کمک بگیریم. وی افزود: اقلیم کردستان تاریخ طولانی با رسانه دارد، ولی از لحاظ آکادمیک جدید است.

دکتر نزاکت سعید با بیان این نکته که دانشجویان ما علاقه دارند در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشکده شما تحصیل کنند٬ گفت: دانشگاه‌های کردستان با برخی دانشگاه‌های ایران ارتباط و تفاهم نامه دارند و امیدواریم که بتوانیم با دانشکده شما هم همکاری داشته باشیم. وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: از سال 2000 دانشکده رسانه در این دانشگاه تشکیل شد و هدف از حضور در دانشگاه علامه طباطبائی این است که در زمینه رسانه همکاری کنیم.


نظر شما :