دفتر نهاد رهبری دانشگاه علامه طباطبائی مورد تقدیر قرار گرفت

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۲۷۱ خبر روز
تعداد بازدید:۴۶۲۲
در نشست سراسری مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاهها در مشهد مقدس از دفتر نهاد دانشگاه علامه طباطبایی (ره) به عنوان یکی از دفاتر برتر تقدیر به عمل آمد.
دفتر نهاد رهبری دانشگاه علامه طباطبائی مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها (مأوا)، در نشست سالانه مسئولان دفاتر نهاد رهبری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور که با حضور مسئولان دفاتر 200 دفتر از دانشگاه های کشور برگزار شد، از برخی از دفاتر دانشگاه های برتر و از جمله نهاد رهبری دانشگاه علامه طباطبائی تقدیر به عمل آمد. 

در این نشست که با حضور مسئولان دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فرهنگیان به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد، از حجت الاسلام والمسلمین اکبری اقدم مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی به نمایندگی از دفتر نهاد این دانشگاه به عنوان دفتر نهاد نمونه تقدیر شد. لازم به ذکر است این نشست به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار شد که در آن مسئولان دفاتر نهاد رهبری به بررسی وضعیت سال جای دانشگاه ها پرداختند.


نظر شما :