نشست مدیران کتابخانه حرم مطهر امام حسین (ع) و کارشناسان کتابداری دانشگاه علامه طباطبائی

۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۲۴۶ آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۴۱۵
مدیران کتابخانه حرم امام حسین (ع) از کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی بازدید نموده و با رئیس و مسئولان آن به گفت‌و‌گو نشستند.
نشست مدیران کتابخانه حرم مطهر امام حسین (ع) و کارشناسان کتابداری دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه به نقل از مدیریت همکاری‌های علمی بین‌المللی، حسین عدنان رضوی و سجاد محمد حسن، مدیران کتابخانه حرم امام حسین (ع)، 21فروردین سال جاری در کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی حضور یافته و با کارشناسان سازماندهی کتابخانه‌های مرکزی، مدیریت و علوم ارتباطات در زمینه سازماندهی منابع فیزیکی و الکترونیکی کتابخانه مرکزی به تبادل نظر پرداختند. این مهمانان پس از بازدید از ساختمان جدید کتابخانه مرکزی به بازدید از کتابخانه‌های دانشکده‌های حقوق، حسابداری، روانشناسی دانشگاه پرداختند. در ادامه کارشناسان کتابخانه مرکزی و کتابخانه حسابداری و ارتباطات در  مورد اهم فعالیتها و تجربیات کسب شده در خصوص سازماندهی منابع فیزیکی و الکترونیکی کتابخانه مرکزی به صورت سیستمی با مدیران کتابخانه حرم مطهر تبادل نظر نمودند.

در پایان مدیران بازدید کننده از دانشگاه علامه طباطبائی از بخش های سازماندهی، خدمات مرجع الکترونیکی، امانت و آرشیو پایان نامه بازدید نمودند و مسئولان بخش های یاد شده توضیحاتی در ارتباط با فعالیت¬های این بخش¬ها به ایشان رساندند.


نظر شما :