برنامه های «دهه سرآمدی آموزش» از سوی معاون آموزشی اعلام شد

۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۲۱۰ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۵۳۶۱
دهه آموزش با عنوان «دهۀ سرآمدی آموزش» با هدف تبیین نقش آموزش در توسعه انسانی و اجتماعی از 3 الی 12 اردیبهشت در دانشگاه برگزار می گردد.
برنامه های «دهه سرآمدی آموزش» از سوی معاون آموزشی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نادر نعمت الهی معاون آموزشی دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی ضمن تبیین برنامه های پیش بینی شده در هفته آموزش گفت: با هدف تبیین جایگاه آموزش به عنوان بستر رشد و توسعه انسانی و اجتماعی و تکریم اعضای هیئت علمی سرآمد در امر آموزش و شاگرد پروری، در دهه ای که به این عنوان نامگذاری شده است ویژه برنامه هایی در  دانشگاهها و مراکز آموزش عالی برگزار می شود.

دکتر نعمت الهی با اشاره به محورهای برنامه های امسال بیان داشت: براساس آئین نامه ابلاغی از سوی وزارت علوم؛ ضرورت توجه به تعامل بین دستگاه‌ها و نهادهای آموزشی، ترویج پیوند هدفمند آموزش و پژوهش، شناسایی و معرفی شیوه‌های نوین آموزش، توجه ویژه به اخلاق آموزشی و نقش تجربه در ارتقا کیفیت آموزشی، نظرسنجی از جامعه دانشجویی در امر آموزش از طریق کرسی آزاد اندیشی، زمینه سازی برای تحقق دانشگاه بدون مرز، معرفی راهکارهای ارتقا سطح استانداردهای آموزشی در کنار تجلیل از مقام علم و عالم از محورهای مورد تاکید و توجه است.

معاون آموزشی دانشگاه، برگزاری نشست های مختلف با مسئولان سازمان ها و نهادهای مرتبط با حوزه آموزشی و پژوهشی به منظور تبیین وظایف مشترک از جمله برگزاری دوره‌های مشترک با دانشگاه‌های خارج از کشور و جذب دانشجوی خارجی، برگزاری کارگاه آموزشی و همچنین دو کرسی آزاداندیشی توسط معاونت فرهنگی دانشگاه را از برنامه های پیش بینی شده در طی این مدت برشمرد. دکتر نعمت الهی تقدیر از استادان نمونه دانشکده ها و در سطح دانشگاه را نیز از دیگر برنامه های  این هفته اعلام کرد. 

معاون آموزشی دانشگاه همچنین برگزاری پنجمین هم اندیشی معاونت آموزشی دانشگاه با مدیران گروه‌های آموزشی در تاریخ سوم اردیبهشت و برگزاری مراسم جشن دهۀ سرآمدی آموزش با حضور رئیس دانشگاه، معاونان و کارکنان حوزه آموزشی را در تاریخ 11 اردیبهشت ماه در سالن دانشکده حقوق و علوم سیاسی را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد.


نظر شما :