فراخوان ثبت نام مسابقات ملی موت سرمایه گذاری به میزبانی دانشکده حقوق و علوم سیاسی

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۱۸۸ خبر روز آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۳۷۷۶
مسابقات ملی موت سرمایه گذاری با هدف ایجاد آمادگی تیم های دانشجویی، تیرماه سال جاری به میزبانی دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار می گردد.
فراخوان ثبت نام مسابقات ملی موت سرمایه گذاری به میزبانی دانشکده حقوق و علوم سیاسی

دکتر بهزاد رضوی فرد معاون پژوهشی دانشکده حقو ق و علوم سیاسی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: دانشگاه علامه طباطبائی با کسب افتخارت متعدد در رقابت های بین المللی موت مفتخر است با همکاری و مشارکت دبیرخانه موت داوری بین المللی سرمایه گذاری مستقیم خارجی، اولین دور ملی این مسابقات را تیرماه سال جاری برگزار نماید. وی هدف از برگزاری دور ملی این مسابقات را  ایجاد فرصت‌های مناسب به منظور ارتقای مهارت‌های دفاع نوشتاری و گفتاری شرکت‌کنندگان در موت داوری بین المللی سرمایه گذاری خارجی‌وتسهیل حضور تیم های ایرانی در دور بین المللی برشمرد. 

دکتر رضوی فرد با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده به منظور شرکت دانشجویان رشته های حقوق در این رقابت ها افزود: در این راستا هزینه ثبت‌نام تیم‌های شرکت کننده در دور جهانی به برندگان دور ملی؛  تحت عنوان جایزه  معتبر "توماس والده" تعلق خواهد گرفت تا امکان حضور تیم ها در دور جهانی تسهیل گردد. معاون پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی با توجه به پیشتاز بودن  دانشگاه علامه طباطبائی در این خصوص بیان داشت: دانشگاه علامه طباطبائی نخستین و تاکنون تنها دانشگاه ایرانی است که به تاسیس آکادمی موت داوری سرمایه گذاری خارجی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی اقدام نموده است.

وی  با اشاره به مسابقات موت داوری بین المللی سرمایه گذاری مستقیم خارجی بیان داشت: افزایش سرمایه گذاری بین‌ا‌لمللی و رشد معاهدات و قرارداد های سرمایه‌گذاری بین‌المللی منجر به توسعه‌ی حقوق و مقررات بین المللی شده است و در این تعاملات  تعهدات موجود بین کشور های سرمایه پذیر و سرمایه گذاران خارجی و ارجاع اختلافات به داوری های بین المللی را مشخص می نماید. موت داوری بین المللی سرمایه گذاری مستقیم خارجی اختلافات سرمایه گذاری را مورد بحث قرار می دهد.  سازماندهی موت داوری سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر عهده مرکز مطالعات حقوق بین الملل بوده و مرکز پیش گفته، دانشگاه کینگز کالج لندن، دانشکده حقوق دانشگاه پپردین، دانشکده حقوق دانشگاه سافلک و موسسه داوری آلمان از موسسان اصلی آن هستند. 

دکتر رضوی فرد مهلت ثبت نام در دور جهانی و اعلام آمادگی برای حضور در دور ملی این رقابت ها را  31ماه می سال 2017 میلادی، معادل با 10 خرداد سال جاری  اعلام کرد و افزود:. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانیiran@fdimoot.org مراجعه نمایند.


نظر شما :