برگزاری کارگاه «تندرستی» ویژه استادان و کارکنان دانشگاه

۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۱۱۸ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۵۴۴۵
کارگاه آموزشی با موضوع «تندرستی» با هدف آگاهی کارکنان علمی و اداری دانشگاه از اجرای طرح پایش خود که سال گذشته از سوی دانشکده تربیت بدنی اجرا شده است، 27 فروردین ماه در محل دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی برگزار می گردد.
برگزاری کارگاه «تندرستی» ویژه استادان و کارکنان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این کارگاه آموزشی با توجه به اتمام طرح «بررسی سطح فعالیت بدنی، ترکیب بدنی و ناهنجاری های قامتی کارکنان »که سال گذشته در قالب طرح تحقیقاتی و پژوهشی از سوی دانشکده تربیت بدنی و با جامعه آماری کارکنان علمی و اداری دانشگاه به اجرا درآمد برگزار می گردد. آگاهی مخاطبان شرکت کننده در این طرح و دریافت اطلاعات علمی برای ارتقای سلامت خود از جمله اهداف این کارگاه آموزشی است. ارائه گزارش وضعیت هر یک از افراد شرکت کننده در این طرح، ارائه نکات و آموزش های تئوری و کاربردی و در اختیار قرار دادن کتا حرکات اصلاحی از برنامه های این کارگاه است.

لازم به ذکر است این کارگاه آموزشی- تربیتی توسط دکتر مینو باسامی مجری طرح روز یکشنبه 27 فروردین ماه جاری از ساعت 12 لغایت 15 در محل سالن اجتماعات دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی برگزار خواهد شد. این کارگاه رایگان بوده از تمامی اساتید و کارکنان دانشگاه دعوت می گردد که در این کارگاه شرکت نمایند. لازم به ذکر است که کارگاه آموزشی رایگان می باشد.


نظر شما :