افتخار آفرینى تیم موت حقوق رسانه دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقات جهانی

۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | ۰۴:۳۰ کد : ۳۰۸۷ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۵۰۵۰
تیم موت کورت حقوق رسانه دانشگاه علامه طباطبائی در دهمین دوره مسابقات جهانی موت کورت حقوق رسانه، به عنوان اولین تیم ایرانی در مسابقات جهانی، موفق به کسب جایزه جاناتان بلیک Jonathan Blake گردید.
افتخار آفرینى تیم موت حقوق رسانه دانشگاه علامه طباطبائی در مسابقات جهانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه آکسفورد برگزار شد تیم موت کورت حقوق رسانه دانشگاه علامه طباطبائی در ارزیابی های به عمل آمده با داشتن ویژگی های متعددی از جمله توانایی اعضای تیم، نحوه ارائه مطالب ، میزان دسترسی به منابع و تاثیر به سزایی که در فهم و توسعه حقوق رسانه در کشور خود داشته اند به شایستگی موفق به کسب مقام جهانی در این رقابت ها شد.

در روز پایانی مسابقات که 20 فروردین ماه برگزار شد طی مراسم رسمی در court room town hall شهر اکسفورد، از تیم دانشگاه علامه طباطبایی با حضور پروفسور بلیک و پروفسور پرایس و قضات بین المللی تقدیر به عمل آمد و تیم دانشگاه علامه طباطبایی لوح تقدیر خود را از دست بروفسور بلیک دریافت کرد. پروفسور جاناتان بلیک، استاد تمام دانشگاه استنفورد إمریکا و همکار پروفسور پرایس در تأسیس علم حقوق رسانه در جهان بوده و شاگردان بسیاری در سراسر جهان در حوزه حقوق رسانه تربیت کرده است.


نظر شما :