دستاوردهای موسسه آموزش عالی بیمه اکو دانشگاه در اجلاس سالانه این سازمان تشریح شد

۲۳ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۳۰۰۲ آموزش و پژوهش
تعداد بازدید:۲۳۶۰
سیزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری های اقتصادی، اکو در سه سطح کارشناسان ارشد، وزرای خارجه و رؤسای جمهور کشورهای عضو این سازمان هشتم تا یازدهم اسفندماه جاری در پاکستان برگزار شد.
دستاوردهای موسسه آموزش عالی بیمه اکو دانشگاه در اجلاس سالانه این سازمان تشریح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این اجلاس که به منظور توسعه همکاری های اقتصادی در بین کشورهای عضو اکو برگزار می گردد، با نشست کارشناسان ارشد آغاز شد. دکتر آتوسا گودرزی رئیس مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو به دعوت رسمی دبیرخانه اکو و به عنوان یکی از اعضای اصلی کارشناسان ارشد اکو در این اجلاس شرکت کرد. دکتر گودرزی ضمن حضور در جلسات و پانل های تخصصی دو روزه این نشست، گزارش سالیانه فعالیت های آموزشی و پژوهشی مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو در یکسال اخیر را ارائه کرد و برنامه ها و اهداف پیش روی این موسسه را تبیین و تشریح نمود. 

رئیس مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو همچنین در باره فعالیت های آموزشی و پژوهشی مشترک و تبادل دانشجو در چهارچوب قوانین وزارتخانه ای و دانشگاه علامه طباطبائی با برخی از کارشناسان ارشد دیگر کشورهای عضو اکو به رایزنی پرداخت. این اجلاس در روزهای بعد با حضور دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و دکتر ظریف وزیر امور خارجه دنبال شد. رئیس جمهوری کشورمان طی سخنرانی خود در اجلاس سران؛ اظهار امیدواری کرد در سایه برقراری امنیت، آسیا و به ویژه کشورهای عضو اکو گوی سبقت را در زمینه ی تجارت و حمل نقل از اروپا بربایند.


نظر شما :