تجلیل از بازنشستگان دانشگاه برگزار شد

۲۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۹۶۹ خبر روز اداری سازمانی
تعداد بازدید:۱۰۳۸۱
مراسم تجلیل و تقدیر از بازنشستگان دانشگاه با حضور پرشور همکاران بازنشسته دانشگاه و نیز دکتر محمدرضا ویژه معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر حسین سلیمی بجستانی معاون فرهنگی دانشجویی 18 اسفند ماه جاری در محل سالن اجتماعات دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی برگزار شد.
تجلیل از بازنشستگان دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر سلیمی بجستانی در سخنانی عنوان کرد: برگزاری این مراسم و مراسم‌های از این دست، به عنوان مناسک دانشگاه و آیین‌هایی است که به آن افتخار می‌کنیم. وی افزود: انسان ها وقتی در تجدید دیدارها قرار می‌گیرند، حس خوبی به آن‌ها دست می‌دهد. خاطرات برای اعضایی که با هم کار کردند یادآوری می‌شود و معمولا گاهی در این تجدید دیدارها، ۴ نسل حضور دارندمعاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با بیان این نکته که مهم‌ترین ملاک سلامت روانی این است که سن خود را بپذیریم، اظهار داشت: مهم این است که از سن خود چه درکی داریم. شما در دانشگاه علامه توانایی خود را ثابت کردید. بازنشستگی یک مرحله چند وجهی از جمله اقتصادی، خانوادگی، اجتماعی و روانشناختی است. وی ضمن تشبیه زندگی به پرده نمایش و بیان هفت مرحله زندگی، عنوان کرد: ۳۰ سال در خدمت جامعه دانشگاهی و دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتید و حضورتان امروز به ما انرژی می‌دهد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه بیان داشت: یکی از ابعاد اصلی زندگی، بعد اجتماعی است و یکی از عوامل تعیین کننده، داشتن روابط با دیگران است. وی با اشاره به عوامل رابطه سالم و ناسالم، خاطرنشان کرد: ما از عمرمان لذت می‌بریم. از کتاب‌های خوبی که اطرافمان هست و بهترین فرصت برای خواندنشان را داریم، لذت می‌بریم. وی در پایان سخنانش گفت: با مشکلاتی رو به رو‌هستیم ولی این دلیل نمی‌شود از فرصت‌ها استفاده نکنیم

در بخش دیگر مراسم، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه ضمن خیر مقدم، عنوان کرد: تشکر می‌کنم که در این مراسم شرکت کردید. از برنامه امروز هم استفاده کردیم و هم لذت بردیم.دکتر ویژه با اشاره به این که همکارانم روزانه پیگیر مطالبات شما هستند، تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم این نشست را سال‌های بعد هم ادامه دهیم و واسطه‌ای باشیم که شما عزیزان یکد‌یگر را ببینید و دیداری تازه کنید. دکتر ویژه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از تلاش همکاران که در طول سال پیگیر کارهای شما هستند و برگزار کنندگان این جشن تشکر و قدردانی می‌نمایم.

در ادامه مراسم، محسن امینی رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه در سخنانی گفت: چند سالی، دانشگاه درگیر مشکلات مختلفی بود. سیاست این بود که تشکل‌های دانشجوی و صنفی فعال نباشند. وی اضافه کرد: از شخص رئیس دانشگاه، دکتر سلیمی تشکر می‌کنم که این سیاست را گذاشت که ضد تشکل بودن را از بین ببرد.

رئیس کانون بازنشستگان دانشگاه اظهار داشت: با شور و شوق عجیبی تشکل‌ها فعال شدند و کانون بازنشستگان هم از آن جدا نیست. امینی ضمن تشکر از همکاران فعال در این کانون، تصریح کرد: پیگیر هستیم و چون روحیه پیگیری در هیئت رئیسه دانشگاه وجود دارد، تشویق می‌شویم که مسائل کانون را پیگیری کنیم. وی عنوان کرد: به دنبال تشکیل سایت مستقل برای کانون هستیم و امیدوارم که دانشگاه مانند همیشه از این تشکل حمایت نماید.

امینی ضمن اعلام برنامه‌های آینده کانون، بیان داشت: پیشنهادات و مشکلات شما را می‌شنویم. برای استفاده از امکانات قانونی دانشگاه تلاش می‌کنیم و کمیته‌های تخصصی هم شکل خواهیم داد. وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: از همه مسئولان تشکر می‌کنم. برنامه امسال نسبت به سال گذشته کیفیت بهتری داشت.

  

   

  

  

  

  

  

  

   

  

  

 

   


نظر شما :