تقدیر رئیس شورای اسلامی چابهار از دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی

۱۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۹۵۲
تعداد بازدید:۲۶۴
رئیس شورای اسلامی شهر چابهار از اقدامات و خدمات دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبائی در منطقه محروم دشتیاری شهرستان چابهار تقدیر کرد.
تقدیر رئیس شورای اسلامی چابهار از دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معین الدین سعیدی در این تقدیرنامه که خطاب به دکتر سلیمی رئیس دانشگاه ارسال داشته است ضمن تقدیر از حمایت های ایشان در برپایی این اردوها  آورده است: اردوهای جهادی دانشجویان آن دانشگاه در منطقه بسیار محروم دشتیاری شهرستان چابهار تاثیری شگرف در ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان این خطه از ایران اسلامی داشته است که این امر مورد استقبال خاص لایه های مختلف اجتماعی قرار گرفته است.  در ادامه این تقدیر آمده است: ضمن تقدیر ویژه از این اقدام قابل تحسین که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقدام جهادی برای رفع محرومیت ها از منطقه می باشد، خواهشمند است نسبت به استمرار این اردوها دستورات لازم را امر به ابلاغ فرمایند.

لازم به ذکر است چهارمین اردوی جهادی دانشجویان کانون خیریه دانشجویان دانشگاه با حضور 22 دانشجو و با هدف کمک به ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش آموزان این منطقه محروم کشور از تاریخ 12 الی 27 اسفندماه جاری در دهستان تیر سهراب منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان برگزار می گردد.


نظر شما :