اختتامیه جشنواره دانشجویان نمونه دانشگاه برگزار می شود

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۹۰۵ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۶۰۱۱
اختتامیه جشنواره دانشجویان نمونه دانشگاه علامه طباطبائی با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران، استادان و دانشجویان و همچنین خانواده های محترم دانشجویان 16 اسفندماه جاری برگزار می گردد.
اختتامیه جشنواره دانشجویان  نمونه دانشگاه برگزار می شود

دکتر سلیمی بجستانی معاون دانشجویی دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره با هدف الگو پردازی از دانشجوی سرآمد در عرصه های علمی و پژوهشی و فرهنگی و ایجاد رقابت علمی و معنوی سازنده در بین دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می گردد. وی افزود: شاخص های انتخاب دانشجویان نمونه در جشنواره در سه بخش آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بوده است که در ارزیابی آثار ارسال شده از سوی کمیته داوران دانشجویان برگزیده انتخاب و در مراسمی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. 

معاون دانشجویی دانشگاه با اشاره به افزایش قابل توجه شرکت دانشجویان در این جشنواره نسبت به سال گذشته بیان داشت: تعداد شرکت کنندگان از 83 نفر در سال گذشته به 193 نفر در سال جاری رسید که نشان از افزایش بیش از دو برابری  و تمایل دانشجویان برای شرکت در این رقابت را دارد. وی اضافه کرد: این مراسم با  تقدیر از دانشجویان در سه بخش شامل دانشجویان: نمونه، شایسته تقدیر و تلاشگر و با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولان بخش های مختلف دانشگاه و خانوداه های این دانشجویان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است این مراسم از ساعت 9 الی 12 شانزدهم اسفند ماه جاری در محل پردیس مرکزی دانشگاه برگزار می گردد.


نظر شما :