رئیس دانشگاه از خدمات علمی دکتر عزت الله سام آرام تقدیر کرد

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۸۵۸ خبر روز
تعداد بازدید:۴۰۴۹
به دنبال تقدیر فرهنگستان علوم پزشکی از چهره های علمی برجسته در زمینه علوم پزشکی، دکتر عزت الله سام آرام عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی از سوی رئیس دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفت.
رئیس دانشگاه از خدمات علمی دکتر عزت الله سام آرام تقدیر کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم تقدیر از این استاد علم مددکاری اجتماعی٬ از سوی رئیس دانشکده علوم اجتماعی و در محل سالن شورای این دانشکده با حضور دکتر علی اکبر تاج مزینانی رئیس دانشکده٬ معاونان و اعضای هیئت علمی برگزار شد. دکتر علی اکبر تاج مزینانی در این مراسم در سخنانی بیان داشت: در مراسمی که فرهنگستان علوم پزشکی برگزار کرد٬ دکتر عزت الله سام آرام در حوزه سلامت اجتماعی نشان و جوایزی را دریافت کردند. وی با اشاره به برگزاری این مراسم در دانشکده افزود: در این مراسم هم در حضور شما همکاران٬ ضمن تقدیر از این استاد پیشکسوت هدیه‌ای که توسط رئیس دانشگاه تدارک دیده شده به ایشان تقدیم می‌کنیم. در بخش دیگر این برنامه دکتر عزت الله سام آرام در سخنانی با اشاره به سابقه همکاری خود با فرهنگستان علوم پزشکی عنوان کرد: حدود ۹ سال است که عضو فرهنگستان علوم پزشکی هستم و کارگروه سلامت اجتماعی از  جوان‌ترین کارگروه است. وی افزود: تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا توجیه کنیم که بحث سلامت اجتماعی٬ کار پزشک نیست بلکه کار مددکاران و رفاه اجتماعی است‌.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم اجتماعی با اشاره به این که این کارگروه  ۲۰ عضو دارد، افزود: با تلاش‌هایی که صورت گرفت توانستیم کمک کنیم که شناخت دقیق‌تری از سلامت اجتماعی بدست بیاید. وی اضافه کرد: اسنادی که در حال حاضر تولید می‌شود٬ بر این محور است که سلامت اجتماعی بیشتر وظیفه مددکاران و بخش رفاه اجتماعی است نه صرفا پزشکان. دکتر سام آرام بیان داشت: امسال فرهنگستان افرادی را در رشته‌های مختلف مورد تقدیر قرار داد. بنده هم در گروه سلامت اجتماعی انتخاب شدم و نماینده دانشگاه علامه طباطبائی در این فرهنگستان هستم. وی افزود: از دکتر سلیمی ریاست دانشگاه به خاطر توجه به این اقدامی که از سوی فرهنگستان انجام شد، تشکر می‌کنم. معتقدم این اقدام حرکتی برای دانشگاه علامه طباطبائی و دانشکده علوم اجتماعی که پرچم‌دار تاسیس رشته مددکاری و رفاه اجتماعی می باشیم، است. عضو هیئت علمی دانشگاه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر کاری کردیم٬ وظیفه حرفه‌ای بوده است و این اقدامات با عنایت خداوند و توجه مسئولان امر محقق شده است. در بخش دیگر مراسم دکتر تاج مزینانی ضمن قرائت متن تقدیرنامه رئیس دانشگاه، این لوح و هدیه را به دکتر سام آرام اهدا کرد.


نظر شما :