گزارش تصویری؛

تقدیر رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی از مقام‌آوران علمی و ورزشی در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳

۰۳ مهر ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۵ کد : ۲۶۵۶۱ خبر روز
تعداد بازدید:۹۰۸
مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و مدال‌آوران المپیادهای ورزشی دانشگاه‌علامه‌طباطبائی در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ با حضور رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در محل سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
تقدیر رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی از مقام‌آوران علمی و ورزشی در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳

به گزارش روابط عمومی، مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه و مدال‌آوران المپیادهای ورزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر محمدرضا قاسمیان مقدم، مدیر امور تربیت بدنی دانشگاه و جمعی از رؤسای دانشکده‌ها، دوشنبه ۲ مهر ماه در محل سالن شورای حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
دکتر معتمدی در این نشست اظهار کرد: اتفاقی که افتاده بسیار مبارک است. برای بنده قاعده هرم بسیار مهم است ضمن اینکه افراد حاضر در نوک هرم نیز قابل تقدیر و ارزشمند هستند. باید ورزش را به سطح همه دانشکده‌ها ببریم و تحرک و شادابی را در میان دانشجویان گسترش ‌دهیم. امیدوارم با استفاده از تجربه‌های سال گذشته امسال را با نشاط و آمادگی بیشتر ادامه دهیم.
وی افزود: در تابستان امسال تجهیزات خوبی برای سالن‌های ورزشی توسط معاونت دانشجویی و حوزه تربیت بدنی، خریداری شد. 
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی با تبریک به همه افرادی که موفق به کسب مدال شدند و برای ارتقای دانشگاه  نقش آفرینی کردند، گفت: شما می‌توانید در آینده انسان بسیار موفقی باشید. در نظر داریم گرنتی در اختیار قهرمانان قرار دهیم تا بتوانند ایده‌های فنی و علمی خود را پیگیری کنند. امیدوارم با این برنامه از شما حمایت مالی شود تا اگر خواستید برنامه‌ای را اجرا کنید به راحتی انجام دهید. 
وی تاکید کرد: دانشگاه علامه‌طباطبائی جایگاه علمی مناسبی دارد. یکی از مصوبات هیئت دولت برای این دانشگاه تجمیع دانشکده‌ها است. امیدوارم بتوانیم از ظرفیت‌های دانشگاه به درستی استفاده کنیم.
در این مراسم، از دانشجویان نمونه کشوری و دانشگاه علامه‌طباطبائی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و برنده جایزه نخبگانی البرز در سال ۱۴۰۳ و جمعی از مدال‌آوران المپیادهای ورزشی دانشجویی کشور در سال جاری تقدیر شد. 
همچنین در پایان از کارشناس امور مربوط به دانشجویان نمونه و کارشناسان امور تربیت بدنی به جهت انجام هماهنگی‌های لازم و اعزام دانشجویان به مسابقات ورزشی تقدیر به عمل آمد.

کلیدواژه‌ها: دانشگاه علامه طباطبائی مدال آوران ورزشی دانشجویان نمونه تقدیر از برگزیدگان


نظر شما :