مراسم جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰ کد : ۲۶۴۳ خبر روز فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۶۲۹۲
جشن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاونان دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و کارکنان اداری 20 بهمن ماه در محل سالن اجتماعات دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار گردید.
مراسم جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم که از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی برگزار گردید، حجت‌الاسلام اکبری اقدم مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری، دکتر حسین سلیمی بجستانی، معاون دانشجویی و سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی، دکتر حبیب هنری معاون پژوهشی، دکتر نادر نعمت‌اللهی معاون آموزشی، جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه در محل سالن اجتماعات دانشکده حقوق برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اکبری اقدم در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران و شهدای دانشگاه عنوان کرد: از همکاران معاونت فرهنگی و همه عزیزانی که در برگزاری این جشن ارزشمند سهیم بودند تشکر می کنم. وی افزود: برگزاری و بزرگداشت این مراسم بسیار ارزشمند است و هر مسئولی باید یاد وخاطره این روزها را که به گفته امام امت ایام الله نام دارد گرامی بدارد. وی اضافه کرد: نصرت الهی با نهضت توحیدی انبیاء در لحظات این نظام همراه بوده و هست و می‌توان آن را به خوبی حس کرد. در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نصرت الهی همراه مردم ایران بود که توانستند کشور را از دست نظام طاغوت خارج کنند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه با بیان این نکته که نصرت الهی از آن خداست، تصریح کرد: وظایفی را در مقابل نصرت الهی داریم. امنیت یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با توجه به نا امنی منطقه، توجه همه دنیا معطوف به امنیت کشور ماست. حجت الاسلام اکبری اقدم در ادامه با اشاره به ضرورت پاسداری از ارزش ها ی انقلاب اسلامی و خون شهدا اظهار داشت: بحث مهم دیگر مسئولیت یکایک ما در مقابل خون شهدا و امام امت است. اعتماد، امید به وعده‌های الهی باید همواره مد نظر داشته باشیم. وی افزود: باید ایمان داشته باشیم و به وعده‌های الهی ایمان پیدا کنیم و مجاهدت در کارها را پیش بگیریم. اگر در کشور به دنبال شکوفایی و تحول هستیم، باید در دانشگاه علامه طباطبائی این تلاش نیز با همت یکایک ما محقق شود. مسئول نهاد رهبری دانشگاه با اشاره به اینکه دانشگاه علامه طباطبائی عهده دار علوم انسانی است، بیان داشت: دایره وسعت علوم انسانی بسیار وسیع است. اگر بخواهیم تحولی در جامعه به لحاظ نگاه دینی شاهد باشیم، باید به علوم انسانی توجه کنیم. ‌وی تصریح کرد: تلاش و کار یک کارمند ساده دانشگاه تا ریاست دانشگاه در به تحقق اهداف اهمیت دارد و همه باید مسئولیت خود را جدی بگیریم. نقش آفرینی تک تک افراد در دانشگاه مهم است. حجت الاسلام اکبری اقدم با بیان این که در کنار مسئولیت‌پذیری، امانت داری هم از اهمیت بالایی برخوردار است بیان داشت: کسی که مسئول است، اگر قبلا تمایلات و روحیاتی داشت، وقتی مسئولیت را قبول کرد باید به بهترین شکل آن را انجام دهد. مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: برای این نظام زحمات بسیاری کشیده شده است و ارزش‌های زیادی خرج شده است که همه در تحقق آن سهیم هستید.


نظر شما :