دکتر معتمدی در پیامی به مناسبت روز کارمند:

نقش تربیتی کارمندان در محیط دانشگاه بسیار مهم و غیر قابل محاسبه است

۰۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۲ کد : ۲۶۳۰۰ خبر روز
تعداد بازدید:۲۷۰
رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی، روز کارمند را به کارمندان خانواده بزرگ این دانشگاه تبریک گفت.
نقش تربیتی کارمندان در محیط دانشگاه بسیار مهم و غیر قابل محاسبه است

به گزارش روابط عمومی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی در پیامی ضمن تبریک روز کارمند به کارمندان دانشگاه علامه‌طباطبائی، گفت: نقش تربیتی که کارمندان دانشگاه در محیط دانشگاه ایفا می‌کنند بسیار مهم و تا حد زیادی غیر قابل محاسبه است.  

متن پیام دکتر معتمدی به این شرح است:

به نام خدا
(محیط کارمندی محیط شرافت و پاکدامنی و محیط کار برای اسلام و مسلمین است)
مقام معظم رهبری

«هفته دولت و روز کارمند فرصت مناسبی است تا مراتب تقدیر و سپاس خود را از همه تلاش‌ها و زحمات کارمندان خدوم، به ویژه کارمندان بزرگوار دانشگاه علامه‌طباطبائی اعلام کرده و برای تمامی شما عزیزان و خانواده‌های محترمتان آرزوی سلامتی، بهروزی و سعادتمندی دارم. 
نقش کارمندان در محیط دانشگاه، صرفاً انجام وظایف حرفه‌ای مرتبط نیست بلکه مواجهه آن‌ها با دانشجویان، این آینده‌سازان مملکت، تأثیرات جنبی گسترده‌ای را بر شخصیت و منش آن‌ها خواهد داشت. دانشجویان، نه تنها از آموزش‌های رسمی و از استاد و کلاس درس متأثر می‌شوند و یاد می‌گیرند بلکه در محیط‌های غیر رسمی و در تقابل با کارمندانی که آن‌ها را راهنمایی می‌کنند، مشکلاتشان را برطرف کرده و یا فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی آن‌ها را سامان‌دهی می‌کنند به خوبی تحت تأثیر قرار می‌گیرند. این نقش تربیتی که کارمندان دانشگاه در محیط دانشگاه ایفا می‌کنند بسیار مهم و تا حد زیادی غیر قابل محاسبه است. مع‌الوصف اهمیت آن مورد تأکید اکثر صاحب‌نظران تعلیم و تربیت است.
تعلق سازمانی، رضایت‌مندی، توجه به جایگاه رفع مشکلات دیگران، آنگونه که در متون اسلامی آمده است و اینکه رفع حاجات دیگران جزو نعمت‌های الهی دانسته شده است، شرایطی را فراهم می‌سازد تا کارمندان، همواره با انگیزه بالا و عشق به کار خود بتوانند نقش‌آفرین باشند.
مجدداً ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم و برای تمامی کارمندان عزیز دانشگاه آرزوی بهترین‌ها را داریم.»

 

عبدالله معتمدی
رئیس دانشگاه
شهریور 1403
 

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی روز کارمند پیام تبریک عبدالله معتمدی


نظر شما :